Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når rydder dere ut jula?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 23:33   #61
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når rydder dere ut jula?

Når vi var små hadde vi jul helt til den 15 for da har mamma bursdag. Vi tar nok vekk julen ila. neste helg.

Gammel 02-01-10, 23:47   #62
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

I morgen ryddes jula. Mulig vi beholder stjernene litt lenger, men nissene skal i alle fall vekk.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 23:58   #63
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Da er jula borte herfra, bortsett fra på guttungens rom. Han ville ha den litt lenger, og det er ok. Men resten : Julefritt!

Gammel 03-01-10, 00:05   #64
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

13. dag jul. I år har vi vært bortreist selve jula, så det er ikke noe tre her og heller ikke mengder av pynt ellers. Tror juledukene ryker i morgen etter at vi har hatt venner på kaffe og pepperkakehusknusing, og så tar jeg resten onsdag.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 00:10   #65
Maya80

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Ryker nok på mandag etter feiring av mellomste som blir fire år da, men ellers er jula over for min del 1 nyttårsdag, etter det er min julefølelse over og vanlige dager har startet igjen. Ser flere av naboene har tatt bort det meste

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 00:11   #66
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Pleier normalt å ta den ned denne helgen, men siden ejg jobber i helgen drøyer det nok til mandag.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 00:12   #67
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje søndag 3. altså i dag, men etter jeg har sovet.

Egentlig pleier jeg å vente til 13. dag jul som er onsdag, men det blir så travelt den dagen, og egentlig de to andre dagene også, så da må det nok bli sånn i år.

Utelysene får stå til mannen kommer hjem fra sjøen den 12. januar.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:32   #68
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ryddet bort jula i dag. Og sorterte i jule-eskene sånn at jeg ikke har all den dritten liggende der som jeg droppet å sette fram i år
Og så var det jeg som ryddet bort juletrelysene også, så da slipper kanskje mannen å bruke en time på å knyte opp floken av ledninger han så fint fikset forrige jul.

Etter å i tillegg ha støvsuget huset ble jeg midlertidig invalid, men det var jammen godt å få det gjort.

Gammel 03-01-10, 01:33   #69
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

I går

Gammel 03-01-10, 09:47   #70
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville nok ha tatt det i går. Mannen protesterte. Jeg begynner derfori det små, og tar litt om gangen så får treet stå. Det er det han ser likevel.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:49   #71
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1.nyttårs dag Da er jeg lei juletre og nisser og er klar for å starte det nye året.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:51   #72
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ryker nå over helgen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:08   #73
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ryddet vekk julen 1. nyttårsdag i år. Jeg pleier vanligvis å ha den litt lenger men nå var de tom å gjøre å gjøre seg klar for et nytt semester og få ting på stell før praksis.

Gammel 03-01-10, 10:10   #74
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Juletreet gikk i går, og resten går i dag.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:11   #75
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Det blir nok i kveld ja. Mannen reiser på sjø igjen onsdag so vil gjere det før da. For då kan han krype på mørkeloftet

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:16   #76
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Huset ble avnisset i går. Når hverdagene kommer er det ikke noe særlig å komme hjem til hånlig smilende nisser som minner en på julekosen som varte så alt for kort.

Gammel 03-01-10, 10:29   #77
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi rydder bort jula i morgen. Jeg skal være hjemme med Plutten som har planleggingsdag i barnehagen. Og i dag er det juletrefest.

Gammel 03-01-10, 11:05   #78
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Har såvidt begynt, og tar litt om gangen, men planen er å ta det etter eksamen nå på tirsdag. Neste helg er alt ute.

Gammel 03-01-10, 11:48   #79
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Jula får bli til tjuendedagen, eller litt før.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 11:50   #80
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

13. dag jul. Jeg er oppvokst med 20.-dagen, men jeg ser ingen andre her rundt meg som har juelpynten hengende så lenge, så derfor har jeg begynt med 13. dag.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.