|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!
tusen takk |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei det blir billigere. |
|
|
|
|
|
#143 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Muligens dyreparken. Kanskje legoland. Men ingenting er skrinlagt ennå. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
oppbevares tørt
Fornøyd? |
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
Nå hadde jeg sammenligning med Danmark i tankene. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi leide fra www.sologstrand.no
|
|
|
#148 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Et hett tips: Om man er medlem av LO, kan man spare noen kroner på å bestille ferie gjennom Norsk Folkeferie.
|
|
|
#149 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har hele tiden trodd at vi skulle på roadtrip i USA, men ved nærmere ettertanke (og penger i boks), så lurer vi på Hawaii i stedet. Dvs: Hawaii kombinert med 4 netter i San Francisco. Vi var jo på roadtrip for 1 1/2 år siden, så det er kanskje lurt å teste noe nytt. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Det blir litt søkt å sammenligne hvilken ferie som er dyrest/billigst. En Danmarks-ferie kan man gjøre akkurat hvor dyr man vil, En Syden-ferie kan man gjøre akkurat hvor dyr man vil. Å sammenligne pris på to så vidt forskjellige ferieformer blir litt merkelig, fordi alt avhenger av hvor mange somr reiser, tidspunkt, og svært avhengig av hvilken bo-standard man ønsker. Jeg klarer fint å finne en syden-tur til 15000,- for 4 personner.Jeg klarer fint å finne en sydenferie til 60000,- for fire personer også med nær sagt samme utreisedato.
|
|
|
#151 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Det er mye mulig det blir to uker på Gran Canaria til sommeren. Vi er vanedyr og har vært der mange ganger. Der vet vi hva vi får for å si det sånn. Hvis vi drar blir det fra Gøteborg og det blir endel billigere. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Jeg vet ikke om jeg har skrevet i tråden her før, men sommeren 2010 tar vi Camplet'en bakpå bilen og kjører til Danmark. Båtreisen nedover er allerede bestilt. Vi kommer til å holde oss på Jylland tenker jeg, vi tar det litt som det kommer, men har sett på Topcamp'en i Grenå som første stopp. Vi dropper Legolandet men tar nok en tur innom Løveparken, Djurs og kanskje Kattegatcenteret. Vi satser på gode campingplasser så det kan være vi ikke trenger å besøke alle parkene engang.
|
|
|
#153 |
|
Leken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har leid oss en leilighet i Kroatsia to uker i juli. Lukker øynene for at det kan bli stritt med en 2,5-åring på tur og bare gleder oss til varmen og sola! Orker ikke en sommerferie til med bare dårlig vær! |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi har nå planer om Danmark, Kristiansand og Hytta til mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!17 dager i Italia! Resten av ferien blir nok fordelt litt på våren og litt på høsten, mistenker at det er greit å ha litt fri i forbindelse med bryllup. |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Ferie i norge til sommeren.
|
|
|
#158 |
|
padawan
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vi skal som så mange andre til Alcudia og Sunwing Resort. Ser ut til at det er en liten FP-gjeng der i juli.
|
|
|
#159 |
|
Wooohhoooooo
Jeg også ville dit i år, men svigers ville ikke, så da blir det Portugal.
|
|
|
|
#160 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
![]() |
Sv: Hvor går turen neste sommer?!Vet ikke om jeg har så mange tips, men kan jo fortelle hva vi skal. Første ferieTUR på maaaange år, og første ordentlige ferie etter at vi fikk jentene.
|
|
![]() |
|
|