|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Jeg tenkte på eksempler som Teofelia og Smilefjes nevnte, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Jeg skjønner ikke helt hva som menes med korker i livets elv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?
Jeg mener man kan velge å la Skjæbnen styre = kork i Livets Elv og ikke ta ansvar for noe, men bare la ting skje, og skylde på andre eller skjebnen eller manglende flaks. Eller man kan sørge for å lete aktivt etter en OK og velge bort de teite mennene. Man kan sjekke på DNT-tur eller danskebåten, liksom. Eller på bingo eller ball. Og, neida, Skvetten, det er ingenting galt med danskebåter.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?Jeg er sterk tilhenger av å ta ansvar selv, altså, men når det gjelder nårhvemhvahvordanoghvorfor man får barn og bosetter seg, ser jeg at det kan oppstå skjær i sjøen (siden vi nå er i gang med vannmetaforer her |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|