Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gir du frisøren frie hender?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 19:25   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du frisøren frie hender?

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg ser an frisøren først. Virker frisøren dyktig og sikker i det han/hun gjør, så sier jeg gjerne "Gjør hva du vil". Virker frisøren usikker og fomlete så blir jeg sjelden fornøyd etter klipp. De beste frisørene er menn synes jeg!

Det er også min erfaring. Menn blir frisører fordi de "brenner for det", mange jenter velger frisørlinjen uten at de nødvendigvis er så veldig kreative eller flinke, det blir enten det eller helse og sosial. Generaliserer veldig nå, men jeg har uten unntak alltid vært fornøyd de gangene jeg har klippet meg hos en mann.

Jeg lar frisøren få delvis fri hender, dvs at han ikke får klippe det kort hvis jeg vil ha det langt, eller plutselig klippe lugg, men ellers får han frie hender. (Det var kanskje ikke så mye frihet der, når jeg tenker meg om? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.