Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnevakt på nyttårsaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Barnevakt på nyttårsaften?
Nei, aldri. 171 82,21%
Ja, alltid. 2 0,96%
Det har skjedd 29 13,94%
Annet.... 6 2,88%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 00:59   #61
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnevakt på nyttårsaften?

Niks, har aldri vært aktuelt.

Gammel 31-12-09, 05:28   #62
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hatt barnevakt én nyttårsaften. Det var da vi gikk fra 1999 til 2000. Jeg var gravid med minstegutten, og eldstegutten var nesten 2 år. Vi hadde samlet 30 venner på DIGER, DIGER hytte, og hadde kjempeparty. Jeg drakk Munkholm, og var stor og klumpete.

Nå som ungene er store, kunne jeg ikke tenke meg å skaffe barnevakt. Da vil jeg være sammen med dem.

Gammel 31-12-09, 06:51   #63
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det har vi aldri hatt. Besteforeldre ønsker å feste selv, eller er ofte bortreist. Det var litt leit de første to åra etter at vi fikk Storesøster, ettersom ingen andre venner hadde barn. Etter hvert begynte vi å feire nyttår med andre venner med småbarn, og har det veldig hyggelig.

Gammel 31-12-09, 07:31   #64
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men vi vil ikke ha heller. Nyttårsaften er den familiekveld for oss.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 08:27   #65
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nei.. nyttårsaften er en rolig dag for min del.. den skal tilbringes med barna, med god mat og nyttårsbukk kanskje..

men i år er det bare meg og småen så det blir vel kveldskos og sånn også legger han seg og så setter jeg på en dvd..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 09:09   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, det kunne ikke falle oss inn å feire nyttårsaften uten barna.

Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 09:10   #67
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kunne helt sikkert fått barnevakt, men har ikke benyttet oss av det. Vi vil feire sammen med barna.

Gammel 31-12-09, 09:13   #68
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

For meg er ikke nyttårsaften så veldig spesiell. Jeg føler ikke at det er annerledes å ha barnevakt for en ett-to-treåring da enn andre kvelder. Men når de blir eldre vil jeg selvfølgelig gjerne at det skal være en hyggelig kveld for hele familien sammen.

Som sagt, jeg har bare hatt barnevakt en eneste nyttårsaften og jeg har hatt barn i 23 år, men jeg skjønner ikke helt hvorfor den dagen er så spesielt umulig å ha barnevakt.

For meg hadde det vært annerledes da nyttårsaften er en spesiell dag for meg. Da vil jeg gjerne ha mann og unger med meg. Selv om ungene ikke er store.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 09:17   #69
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kunne sikkert fått mine foreldre til å være barnevakt, men vi spør ikke. Har heller barna med på feiringen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 09:19   #70
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Det har ikke falt meg inn å spørre noe om det. Det er mulig at det kan være aktuelt en eller annen gang, men foreløpig koser vi oss med barna enten hjemme eller hos andre med barn.

Gammel 31-12-09, 09:36   #71
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men for meg er nyttårsaften en familiedag.
Frister mest å være hjemme, eller hos nær familie med god mat og småtroll.

Gammel 31-12-09, 09:42   #72
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selv om jeg godt kunne tenke meg å vært mer sosial på nyttårsaften ønsker jeg ikke at det skal gå på barnas bekostning. Vi har vært invitert til flere barnløse fester som vi glatt har takket nei til for å være hjemme med de små.
Jeg har gjerne barnevakt ellers i året men kunne ikke tenkt meg å hatt det på sånne merkedager.

Gammel 31-12-09, 10:01   #73
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har barn som stort sett sovner før midnatt hvert eneste år, så hvis vi hadde hatt muligheten, hadde vi sikkert takket ja til barnevakt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:01   #74
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det kunne nok hendt. F.eks. hvis vi dro ut til Fru Svigerkanin og lot barna være igjen mens vi selv dro "ut" på kvelden. I år skal vi være barnevakter selv. (Dvs gjestene etterlater et barn eller to).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:17   #75
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Har ikke hatt behov for det - har hatt annenhver nyttårsaften med eksmannen i de siste ti årene, så fire av dem var uten barn. Etter at Sandra på 5 ble født har vi hatt familiekveld - men nå blir det annenhver der også.

I år jobber jeg natt (begynner 22.00), mens de to store feirer sammen med faren sin og de to små sammen med sin. Neste år feirer alle fire sammen med meg.

Gammel 31-12-09, 10:18   #76
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det har ikke vært tema her. Vi har alltid feiret enten hjemme hos oss selv eller hos andre der barn er velkomne.

Samme her. I år skal hele familien på overnatting hos et vennepar.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:25   #77
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Det har aldri vært aktuelt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:33   #78
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg trodde det var en tråd som tilbyr barnevakter jeg nå.

Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:35   #79
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg feirer alltid nyttår sammen med barna mine. Har aldri hatt barnevakt på nyttårsaften.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 10:38   #80
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

jeg stemte aldri. For oss er det feiring med barn. Men når jeg tenker etter hadde vi barnevakt fra kl ni i fjor. Men det var fordi de var såpass små og trengte å legge seg da. I år satser vi på at de klarer å holde ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.