|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
awesom
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har styggdager en sjelden gang, kanskje 2 ganger i året. De dagene passer ingen klær, håret ser ut som et moras, huden min ser grå ut og jeg vil mest grine når jeg ser meg i speilet. Heldigvis er jeg utrustet med en fantastisk selvtillitt! Så selv om jeg er litt for rund, ikke akkurat er noe modellemne osv så har jeg alltid vært av de "populære" jentene. Jeg tror nok at så lenge du selv tror at du er vakker, ja d blir du vakker!
![]() |
#82 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Moras? |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?
Og det er jo lurt i og med at det faktisk er der den mest helseskadelige overvekten sitter. Men når det er sagt så er jeg veldig fan av den tanken om at du ikke skal slanke deg for andres skyld, slik du sier. Hvis du trives med deg selv som overvektig, gir du faen i hva andre mener og det står det STOR respekt av! Dessuten synes jeg du undervurderer hvordan du ser ut, jeg synes du har en enorm utstråling, jeg trives i selskap med deg og du er skikkelig, skikkelig kul på håret.
![]() |
#85 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Kanskje? Jeg vet bare at jeg har beveget meg opp en str, og at det sannsynligvis svarer til antall kg jeg har gått opp også. Sikkert variasjoner fra klesplagg til klesplagg og fra merke til merke vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Salt in the rainbow
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg vet jeg ser bra ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Sugaraddict!
|
Jeg også. Hele ansiktet har blitt så mye større. Eller når jeg pluttselig så helbilde av meg,
![]() |
#89 |
Salt in the rainbow
|
Den er kjip. Sånn var eksen min og. Nå har jeg heldigvis en fantastisk mann som hjelper meg når jeg begynner på et av disse evinnelige oppleggene mine. Så nå har han tilbudt seg å gjøre all handling de neste ukene til jeg kommer over abstinensene etter sukker, som jeg bestemte meg for å kutte ut i dag. Fine mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Kjenner jeg blir mest misunnelig på dere med god selvtillit og tro på dere selv, uavhengig av utseende jeg. Skulle gjerne hatt litt mer av det, både sosialt og på jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
I farta!!
|
Samme her.
![]() |
#92 |
Epikur
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har ganske god selvtillit og liker meg selv og utseendet mitt. Jeg overvant mange demoner gjennom andre svangerskap og trives med min voksne kropp. Jeg pynter meg nesten alltid, og driter i om jeg sikkert burde veid ti eller femten kilo mindre for å bruke den kjolen, de buksene eller den toppen. Men jeg gidder ikke å være så streng mot meg selv og alltid bare være fornøyd i retrospekt, aldri her og nå. Jeg fikk en aha-opplevelse der jeg så på et gammelt bilde av meg selv og tenkte at jeg var så fin! Og da bildet ble tatt hadde jeg vært misfornøyd.
![]() |
#93 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Hm, jeg varierer veldig mellom å være tøff i pysjamas og skikkelig dum i pysjamas. Evt. frakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg er ikke spesielt glad i hverken kroppen min eller utseende mitt. Jeg tror ikke barna får med seg det, jeg kommenterer det ikke foran dem. Jeg gikk opp masse når jeg ventet lillemor og har ikke klart å bli kvitt det (enda...), og greier ikke å slå meg til ro med at dette er meg nå. Hater å bli fotografert og det finnes svært få bilder av lillemor sammen med mamman sin. Det er jo så trist og dumt som det får blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Haha. Det er iallfall tull. Du har muligens sett et bilde av tatoveringen på leggen? Iallfall ble det bildet skannet, for jeg hadde ikke kamera der og da. Dvs jeg skannet leggen. Så den ser skikkelig smekker ut.
![]() |
#96 |
Peppy!
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg er ganske så selvkritisk, men jeg holder klokelig kjeft om det, i håp om at andre ikke skal se feilene mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
awesom
|
Det kommer helt an på hvor man kjøper klær. En medium hos Lindex er vel ca det samme som en XL på Vero Moda.
![]() |
#98 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg liker også gamle bilder av meg selv. Jeg kan jo selvsagt ikke skjønner hvorfor jeg ikke var fornøyd selv da. Jeg er vel ikke direkte fornøyd med meg selv nå, men jeg er vel som jeg er. Er vel helt ordinær tenker jeg. Men jeg er litt ordentlig og nøye, selv om jeg ikke er noen utpreget jåle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
By the Sea
|
Som om jeg skulle skrevet det selv! Jeg har, for flere år siden, tatt en sjefsbeslutning på at det skal være slutt på å føle seg tjukk&stygg, for så å først 5-10 år senere se at man var mer en fin nok.
Nei, hva er det for noe?
![]() |
|
|