|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Textrovert
|
Sv: Fråtser du i jula?Jeg fråtser som bare det. Uten blygsel, som Hasselnøtt sier. Men jeg spiser vanlige måltider også.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fråtser du i jula?Nei jeg fråtser ikke i jula. Jeg har gjort det tidligere, men har begynt å lære. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Blir nok litt fråtsing med godsaker ja...men har vel i det hele tatt brukt godis som terapi hele høsten, så fra og med mandag er det stopp.
|
|
|
#47 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Fråtser du i jula?Tja, jeg spsiser det jeg har lyst på og det blir alt for mye godteri. Men jeg spiser knekkebrød til frokost og kvelds og nokså små porsjoner av middag siden appetitten er redusert pga økt godter inntak.
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Fråtser du i jula?Jeg har høyst begrensede muligheter for søtsakfråtsing siden jeg ikke tåler hvete , melk og sukker og dermed må unngå kaker, is, riskrem og denslags, men jeg lager erstatninger som jeg spiser. Blir det for mye blir jeg dårlig, så det begrenser seg. Men det KAN nok tenkes at jeg har drukket litt mer vin og spist litt mer feit kjøttmat enn ellers. Fråtse vil jeg ikke kalle det, dog. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Jepp, absolutt. *spiser marsipangris til frokost*
|
|
|
#50 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Fråtser du i jula?Jeg føler at jeg fråtser, men når jeg tenker meg om er det allikevel ikke så helt gale. Maten har i og for seg vært helt grei, det er snopet hver kveld som nok ødelegger.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fråtser du i jula?Forrige uke fråtset jeg litt, denne uka har jeg kuttet karbene. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Fråtser du i jula?Jeg fråtser. Å jadda!
|
|
|
#53 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Ja, jeg spiser til den store gullmedalje og merker jo at magen er i helt ulage |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Fråtser du i jula?Gulrøtter og vann er DEILIG!
|
|
|
#55 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Fråtser du i jula?
Smaksgulerøttene fra Gartner er faktisk veldig, veldig gode! :hjelper så godt jeg kan:
|
|
|
#56 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fråtser du i jula?Jeg fråtser på ingen måte i mat, verken brødmat eller middagsmat, men jeg har spist godteri hver dag siden lille julaften. Helt fram til tidlig i høst en gang, og i maaange år, spiste jeg godteri hver dag, så det var en stor seier å klare å redusere godteinntaket til tre av ukas sju dager. Nå er jeg på en måte ute på galeien igjen, og jeg håper det ikke har skadet den nye, gode vanen min.
|
![]() |
|
|