Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jo, HTC HD2 har blitz og 5 megapixlers kamera. Jeg tror jeg ser på noen mer pro-modeller enn de du nevner. Det er riktignok ikke et veldig godt kamera desverre, men bedre enn Iphone. Nå har jeg lest endel sammenlikningsanmeldelsers mellom HD2 og 3GS og det virker som det er veldig hipp som happ. Mer moro og lek til 3GS, mer business til HD2. Den kjører visstnok sitt eget ett -eller - annet opp å windowsgreiene som gjør den bedre å bruke. Foreløpig så heller jeg mot den, men jeg er veldig usikker. Jeg vil veldig gjerne ha et bedre kamera.
Om du skal ha ba kamera mobil så er ikke HTC tingen. Skal du ha en ba jobb mobil eller "google" mobil så er htc tingen og HC2 kamea SUGER lut. da er æple fon bedre
Jeg liker ikke windass mobilene til HTC.
Tor jeg har hatt alle hjemme på prøve.
Mann er på sin andre HTC pro Touch2 mobil nå. Som jobb mobil. og sin 4 windass htc mobil
Pivat har han hero. Kan ikke ha hero som jobb for at han må ha windass så det funker opp mot nå dritt på jobb hehe
Skulle jeg ha hatt kamera mobil hadde jeg valgt en av SE sine nye.
har en venninne som har den nye med 12 pix og den telefonen og kamea e suuupert