Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikker du alkohol på julaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-09, 09:45   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du alkohol på julaften?

Blir litt fasinert jeg.
Tenk om jeg eller min mann faktisk hadde hatt et problematisk forhold til alkohol og mitt innlegg her var en bittebitte liten erkjennelse av at det hadde vært lurt å bremse? Også lekses det opp om hvor dumt jeg er, hvor latterlig tanken min var, at jeg er dust ovenfor mannen min osv. Ingen her kan vite noe om vår hjemme situasjon og jeg vet at jeg i allefall hadde vært svært forsiktig med å latterliggjøre noen om et slikt tema ( men det er jo meg og jeg er jo et nek..)

Også lurer jeg på hvordan dere som som sier dere bare drikket litt og aldri så det merkes på dere vet det helt sikkert?
Som stort sett alltid edru i stort sett alle situasjoner kan jeg ganske enkelt plukke ut hvem som drikker og ikke og det merkes for andre lenge før en merker det selv.
Nå tror jeg ikke barn hverken tar skade av eller opplever det vanskelig å se mor eller far drikke og jeg er heller ikke noen motstander av alkohol, men jeg liker å ha i bakhodet at jeg faktisk ikke vet når barna oppfatter at vi endrer oss på grunn av alkoholinntak. Det er en grunn til at promillegrensen er 0,2.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.