|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Hva med å forhøre deg her inne om noen har noe til salgs av regntøy og fleece for en billig penge, og så kan du heller legge pengene i en god dress?
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Jeg skal se hva jeg har liggende jeg, Iset. |
![]() |
![]() |
#23 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Knerten er 2 år og 2 måneder. Han bruker fremdeles dress i 86. Dette selv om alle de andre klærne hans er i 92. Han har reima og de er veldig store i størrelsen. Jeg synes ellers han ser helt normalstor ut for alderen.
![]() |
![]() |
#24 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Vi har barnehagepakken for andre år på rad. Min er ikke liten for alderen, og brukte to år i for, tre år i år. Han ble tre i september.
![]() |
#25 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Jeg kjøpte en reimatec i str. 98 til jenta mi, hun ble 2 år i august, og ble målt til 86 cm nå i november. Hun har en annen dress i 92, men bruker begge to om hverandre, og hun klarer helt fint å bevege seg i 98-dressen (også tenker jeg vi har dress ut neste vinter også) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Definitivt 92 om ikke 86. Har nettopp tatt i bruk vinterdressen fra Molo og den er ganske stor på men går akkurat.
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Lillebror har den barnehagepakken fra sportmann i str 86, passer helt fint nå, så om jeg skulle kjøpt ny nå hadde det blitt 92. Han har reimatec i 86 som også passer perfekt.
![]() |
#29 |
Drømmer
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Jeg ville ikke bestilt den pakken. Den er ubrukelig. Dårllig kvalitet, tung dress osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?
Og min jente som blir 2 i mai bruker 80.
![]() |
#31 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Jeg ville valgt 92. Jeg kjøpte for stor dress til eldstemann i fjor, og til slutt måtte jeg kjøpe en til i en mindre størrelse. Han har vokst mye mindre enn jeg trodde, så stakkarn har vasset rundt i for stor dress i ukesvis.
![]() |
#32 |
Tittel og tittel....
|
Mens andre har andre erfaringer
![]() |
#33 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jaa, dere er så greie!
Tusen takk.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Lillesøster er født i april 06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Min snart treåring brukar størrelse 92 i Reimadressen sin, og eg reknar med han kan bruke den ut sesongen. No er rett nok ikkje våre barn av den største sorten.
![]() |
#37 |
En som trener
|
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Min jente på 25 måneder bruker str 80 i Reima-dress i år. De er store i størrelsen da, hun bruker 86 i det meste annet. Hun er gjennomsnittlig lang, men ganske lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Tror kanskje det beste er å rett og slett kjøpe en god dress på salg i butikken og prøve den på ham.
![]() |
#40 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere bestilt størrelse 92 eller 98 i dress til 2-åringen?Har en kjempegod reima samojed dress du kan få kjøpe. Str 92. Vi har vært veldig fornøyd med den dressen! God, varm og vanntett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|