Sv: Hjelp igjen ... Peugeot 807
Etter min mening svært dårlige kjøreegenskaper. For så vidt "komfortabel" og klart en praktisk bil, men et herk på vinterføre. Og styr unna med automatgir hvis det ikke er et must - "gammel" kasse som virker som spiser mye av motoreffekten.
Samtidig er jo dette et bilsegment (altså "ekte" 7-setere) det det ikke er all verdens å velge mellom som egentlig er bra :-\ Spørsmålet kan jo være om en mindre flerbruksbil er aktuell, for man får da flere muligheter. Problemet med de som er mindre blir jo at komforten på siste seterad er langt dårligere - samtidig er det praktisk at setene er nedfelt i gulvet.
Jeg mener å huske det i 2004 kom en litt større oppgradering, som nødvendigvis ikke er så synlig, men blant annet nytt el-system i bilen. Jeg er usikker på om dette var for 2004-modellene, eller om det kom i 2004 på 2005-modellene.
Det er vel ellers ikke kjent for å være en direkte feilfri bil, men helt hva som har vært de vanlige problemene vet jeg ikke. Det er vel noe man kan si om Peugeot og Citroöen på et mer generelt plan.
|