Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra PC-er til barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-09, 00:05   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off fra PC-er til barn

Wii'en har nettilgang, og den brukes! Jeg sender meldinger med den til venner som også har Wii, det er koselig Men aller best er det jo at jeg til enhver tid har oppdatert programvare på Wii'en. Har lastet ned spill til den også, både gratis, og med Wii points. I spill som Animal Crossing kan dessuten min spillfigur reise til Nederland og besøke spillfiguren til bestekameraten min, snedig I tillegg kommuniserer Wii'en med DSi'en som også har nettilgang. Også her er internett primært for interaktive spillmuligheter, og ikke surfing. Det er forferdelig knotete og surfe via DSi

Gammel 19-12-09, 08:40   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off fra PC-er til barn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Barna har tv på rommet, men den er ikke koblet til kabelnettet, så det går bare an å se dvd på den.

Ja, tv, det glemte jeg. Vi har to tv-er, og begge er koblet til kabelnettet (men Digital Canal sier de skal stenge den ene, vi hadde "gratis" kabelnett fordi en eller annen tidligere beboer hadde Digital Canal og tilgangen aldri har blitt stengt.) Ikke helt heldig, jeg ser den. I teorien tenker vi på å få oss en mer avansert dekoder, men i praksis slår aldri DC av tilgangen og vi skyver på alt vi ikke må.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Wii'en har nettilgang, og den brukes! Jeg sender meldinger med den til venner som også har Wii, det er koselig

Å, nei! Tenk at jeg lærer alt dette om wii-en etter den er ødelagt. (Det vil si, vi vurderer å modde den slik at den kan lese spillene fra en usb-disk fremfor dvd(?) leseren. Får håpe det ikke blir et slik dekoder prosjekt ut av det, da. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.