Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger en åtteåring en egen pc?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 11:08   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

tja, at mannen skal stagges handler ikke om at det er bare for barn altså. Det handler om at vi ikke skal prioritere dette nå, med bare en inntekt, med mer enn nok ting vi roter bort tida på i stedet for ting vi burde gjøre. og div andre praktiske årsaker. Altså, når den kommer i hus, blir den mest til de voksne i begynnelsen antakelig. Til mannen for det meste. Men, det er bare ikke en god ide akkurat nå. Mannen, som fint derved kan komme til å spille bort maaaaaaange timer, jobber allerede på hjemmekontor til flere timer etter jeg har lagt meg, bruker flere timer på pc-spill enn han har tid til, og ingen av oss er flinke til å ta unna husarbeidet før vi tar løs på spill og lek (og forumsurfing...)

Gammel 18-12-09, 11:12   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Jeg har ikke lest tråden.

Jeg synes slett ikke at åtte- eller tiåringen min trenger egen pc. Vi har en mac og en laptop og det dekker behovet de måtte ha for å være på nett. De er ikke spesielt interesserte heller egentlig, men har noen ganger lekser tilknyttet oppkobling mot nett.

Nå nekter jeg å se at barn trenger TV på rommet, mobil før 10 år eller dvd i bilen og slike ting, så jeg er visst fryktelig lite innovativ.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.