|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ca. hvor ofte mister du fisker?Jeg skjønner ikke hvorfor mine dør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ca. hvor ofte mister du fisker?
Har du sjekket vannkvaliteten din? Eller kan det ha vært sykdom? Hvitprikk feks er ikke uvanlig ved nyinnsettelse av fisk.
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ca. hvor ofte mister du fisker?Jeg kjøpte tre gullfisk for to år siden, en døde ganske kjapt, en levde i ca et og et halvt år, den tredje får særledes dårlig stell og ser ut for å trives utmerket i alger og matmangel. Selgeren på dyrebutikken fortalte forresten at de aller fleste dødsfall hos fisk skyldes at fiskene får for mye mat. Min får ikke for mye. Den får av og til. Nå gjelder jo ikke dette alle fisker. Noen liker vel å få en dose hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ca. hvor ofte mister du fisker?Guppyene strøyk med for et godt ord. Da mener jeg støtt og stadig. Nå har vi to ciklider, de ser ut til å trives. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ca. hvor ofte mister du fisker?*venter spent på tilbakemelding fra Torsken og håper ikke han har k**llet seg ihjel*
![]() |
|
|