|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gir dere til syv-åtteåringene?Ja det lurer jeg på. Har noen gaver til gutter som skal handles inn, verdi fra fra 0-1000,-. Noen som har forslag? De har både Nintendo DS og Playstation, og veldig mye lego. Er det noe annet som er gøy å få i denne alderen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Vi har kjøpt fotoapparat til vår gutt. Nå er ikke han syv før neste år, men det vil jeg tro fenger like bra om man er 6 eller 8
![]() |
#3 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Poden får sånn dockinghøyttaler til iPoden, pysj, bukse og genser, LEGO gatehjørne. Det er det jeg vet foreløpig. Og ja, og så hardboks som rommer en del DS-spill.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Blir kamera på 8 åringen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Bandhero til Playstation. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Poden her i huset har nettopp fylt 8 år, og har ønsket seg spion-ting og Star Wars /Clone Wars ting. Han har blitt skikkelig happy for alt han har fått. Spionbriller med avlytningsutstyr, alarmsett, Star Wars lego og SW håndkle osv. Plasmaball var også populært. (Sånn glasskule med strøm inni som beveger seg når den står på høytaler når en spiller musikk og når en tar på den. )
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Star Wars Lego, Star Wars Lego, Star Wars Lego, og ny, neongrønn DS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Vår åtteåring får to DS-spill, Pokemon Platinum og Mario Kart. |
![]() |
![]() |
#11 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Vår 8-åring får det nye Super Mario-spillet til Nintendo Wii. Og muligens et Josefinespill til PC, slik at vi smyger inn litt pedagogikk også.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Poden får fotoapparat (med filming, det synes han er så ekstra morsomt) av mine foreldre. Han har usedvanlig mye lego, og får mer til jul, blant annet for å ha noe å holde på med i juleferien.
![]() |
#13 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Min sjuåring ønsker seg Playmobil, og det får han.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Snowboard med støvler, DS-spill, Wii-spill (det blir jeg like glad for), lego, kamera, sesongkort i skitrekket ...
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Snart 8-åringen (fyller 8år i romjulen) ønsker seg ALT i Star Wars.
![]() |
#16 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Min gutt på 7,5 år får av oss Racerbilbane. Tror det faller i smak.
![]() |
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Frøkna får slalåmski. Ellers har NintendoDS og fotoapparat vært slagere fra foreldrene tidligere år. Hun ønsker seg ny sykkel til jul, men det har vi bestemt å vente med til våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere til syv-åtteåringene?Hockeyhjelm |
![]() |
![]() |
![]() |
|