|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?
Enig med Divine. En snartur til Guatemala er alltid bra. Det tar bare 19 timer fra Mexico City til grensa om man kommer i skade for å ta den billige bussen som bare skal en liten tur via-via. :erfaren: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Expedia er helt ok å bruke.
|
|
|
#43 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Jeg har brukt expedia.de masse. Den er konge (når men flyr fra Tyskland). .no er antakelig bra også.
|
|
|
#44 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Her er noe til Gran Canaria. http://www.startour.no/bestill-reise...4b3644d8cba19a Sist redigert av Neados : 11-12-09 kl 20:17. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?http://www.startour.no/feriereiser/s...28104471618625 |
|
|
|
#46 |
|
Permakulturell
|
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Orker ikke lete, men før fantes det ganske rimelige reiser til Isla Margarita i Venezuela. Noen venner av meg pleide å reise dit rundt juletider før om årene. Passe laid back sted, ifølge disse.
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Om dere skal få det varmt nok i den perioden, så må dere fly forholdsvis langt, dvs. kanariøyene eller tilsvarende. Middelhavs-området er grisekaldt på denne tiden (dvs. alt er relativt, men det er i hvert fall ikke strandvær).
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Isla Margarita er kriminellt kriminellt.
|
|
|
#49 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Jeg er fan av Karlsbad i Tjekkia, det er jo et perfekt sted for ro og romantikk. Men det kan være det er litt kaldt der på denne tiden av året.
|
|
|
#50 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Det var jo skikkelig dårlig tilbud. Jeg fant jo fin tur til Lanzarote i 2 uker for 6500,- totalt. Og den har hun ikke nevnt engang. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Hva med Marocco? Norwegian flyr til Marrakesh, også går det an å dra ut av byen til deilige, bohemaktige feriebyer. Et vennepar av meg var der i fjor, og de hadde norske sommertemeraturer og varpå stranden hver dag.
|
|
|
#52 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Marrakesh er vidunderlig vakkert!
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Jeg bare så på restplass.no jeg hehe - jeg er forsåvidt enig i at det ikke er det mest kulturelle stedet i verden, men helt greit. Jeg hadde aldri reist til USA om jeg skulle hatt ferie i en uke. Kaste bort flere døgn på reise? Aldri. |
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?http://www.finn.no/finn/travel/lastm...=7-8&ADTYPE=85 Denne kan fungere ganske greit, de beste prisene påstås det. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Ikke Tunisia i allefall. Var der i november i fjor og holdt på å fryse ihjel! |
|
|
|
![]() |
|
|