Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva har du i taket?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hva har du i taket?
Grøt 0 0%
Saus 0 0%
Annen mat 6 7,23%
Speil 1 1,20%
Lamper 54 65,06%
Takvifte 7 8,43%
Feil farge 7 8,43%
Stukkatur 1 1,20%
Pynteborder 1 1,20%
Annet 33 39,76%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 10:19   #41
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du i taket?

Lamper, men ikke overalt.
Ja, også røykvarslere.
Ikke noe mat i taket hos oss, men det er en liten sprekk etter at Knotten skallet oppi taket under vill lek med sin far.
(Vi har sånn der lerretstak, eller noe. Skal byttes på sikt.)

Gammel 07-12-09, 12:05   #42
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Vi har spotter og lamper i taket, men også eple faktisk. Det var visst en småsint gutt som kastet eplet sitt etter lillebroren her for en stund siden...

Gammel 07-12-09, 12:16   #43
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det mangler litt av det ytterste laget av maling etter et mislykket forsøk på å fjerne os fra et stearinlys plassert litt for nært taket...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:49   #44
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Røyksensor og takvifte.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 13:52   #45
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg har ein lampe/ plafon som for meg ser ut som ein kjempepupp. Kan ikkje fordra den, men huseigaren synest sikkert den er fin.
Problemet er at dei har hatt for sterke pærer inni, så papiret på takplatene har sprukket og krølla seg rundt lampa. Lekkert!!

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 13:57   #46
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lamper, røykvarsler og ti år gammelt støv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 14:19   #47
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

De fleste takene mine er faktisk ganske nymalte. Alle er ikke malt i år da, men det som ble malt i fjor er jo nymalt det også?
Men spidelvev har jeg uansett vil jeg tro, men ingen matflekker.
(kom på at do og baderomstakene ikke er nymalte og de ser ikke ut)

Gammel 07-12-09, 14:31   #48
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

En grevling.

Lamper, ventilasjon og røykvarslere.
Vi er også relativt nyinflyttet, men litt spindelvev er det nok likevel.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 14:46   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Grevling! Det glemte jeg jo og ta med. Også hæla. Ja, ja.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:14   #50
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Bare jeg som har spindelvev?

Det forsvant sammen med kvaeflekkene.

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Eg har ein lampe/ plafon som for meg ser ut som ein kjempepupp. Kan ikkje fordra den, men huseigaren synest sikkert den er fin.
Problemet er at dei har hatt for sterke pærer inni, så papiret på takplatene har sprukket og krølla seg rundt lampa. Lekkert!!

Kjenner at det hadde vært interessant med et bilde.

Jeg glemte selv av at jeg faktisk har taklamper jeg også - ja, og brannvarslere.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:20   #51
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Annet. Ikke lamper, men en stor lysekrone med stearinlys, masse spindelvev og ufattelig sygge takess. I spisestua har vi originalt tak fra huset ble bygget i 1947, det er saltak, utrolig flott, men kommer til å spjæle en dag.

Gammel 10-12-09, 19:47   #52
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Usj eg har faktisk takvifte. Mannen nektar å ta den bort. Den er der å samlar støv.. Uggugg...

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 19:55   #53
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En lampe over spisestuen og en lampe over sofagruppen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 07:14   #54
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuttan, her.

Usj eg har faktisk takvifte. Mannen nektar å ta den bort. Den er der å samlar støv.. Uggugg...

Føler med deg.

Vi hadde pga at sambo ikke ville fjerne den, men heldigvis sluttet den å fungere en dag. Du får satse på at det skjer hos dere og.

Gammel 11-12-09, 09:36   #55
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Her har vi noen flotte smoothyflekker. Maisi mistet sin i gulvet og det var blåbærsmoothy overalt.

Husker mamma hadde en rundt stor flekk i kjøkkentaket i flere år etter at vi ungene hadde prøvd oss på pannekakesnuing i lufta.. haha

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.