|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Veeel- han kan når han må.
|
|
|
|
#42 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan mannen lage mat?But Of Course!
|
|
|
#43 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Kan mannen lage mat?Han kan hvis han vil og må.
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, det kan han. Han er noe mindre interessert i matlaging enn jeg, og har derfor noe mer begrenset erfaring, men han klarer seg fint på kjøkkenet. Jeg synes i grunnen det er både rart og sært med voksne folk som overhodet ikke greier/gidder å lage mat; alle burde være i stand til å greie seg selv (og sørge for barna) et par dager på egen hånd, synes jeg. (Ja, det er klart det er noe annet dersom man er fysisk ute av stand til det.)
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, men han suger på tilbehør. Han synes f.eks. at grillet kylling alene er fullverdig middag.
|
|
|
#47 |
|
Helt konge
|
Sv: Kan mannen lage mat?Jepp, Juste er riktig så god til å lage mat. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
audio, video, disco
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, han er flinkere enn meg til det meste. Jeg kan lage mer kreativ mat og mat til spesielle anledninger, men mulig det bare er noe jeg liker å tro. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, selvfølgelig. Han hadde faktisk ikke laget så mye mat før vi ble sammen, men har lært det etter hvert. Jeg er kanskje litt flinkere til å lage saus og supper fra bunnen av og til å bake, det gjør han aldri, men han er flinkere på andre områder. Jeg lager mat litt oftere enn han, men det er ikke fordi han ikke kan, altså. Finnes det virkelig menn under 45 som ikke kan lage mat? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Helt konge
|
Sv: Kan mannen lage mat?
Han lager faktisk Den Beste Pizzaen. Jeg har faktisk pratet varmt om den senest på jobb i dag. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
audio, video, disco
Sv: Kan mannen lage mat?
Min er over 45 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
maler
|
Sv: Kan mannen lage mat?Selvfølgelig kan han lage vanlig hverdagsmat. Han er ingen stor kokk, han er ikke interessert i matlaging. Men enhver idiot som kan følge ei bruksanvisning greier vel også å røre sammen middag? Jeg er også på det nivået nemlig, men mat blir det da med meg hjemme også.
|
|
|
#53 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kan mannen lage mat?Alle KAN vel lage ett eller annet til middag om de må. Jeg mener, så lenge de har armer og kan lese en enkel oppskrift ... Noe annet mener jeg er å gjøre seg mer hjelpeløs enn man er. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan mannen lage mat?Ja, selvsagt. Jeg synes det er merkelig at noen (forutsatt at man fysisk er i stand til det) ikke kan lage i det minste enkle hverdagsretter. Kan man skru på plater og ovn og i tillegg lese, skulle det være umulig å ikke få til ett eller annet. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan mannen lage mat?Tja, det kommer an på hvem du spør. Han ville nok svart at; jada - han kan lage mat han. Jeg syns derimot ikke at reker i lake, ting det står Toro på og ihjelkokt pasta er menneskemat, så jeg liker best å lage maten selv. Det er selvfølgelig litt lite fleksibelt innimellom, men dette er det eneste feltet jeg er kontrollfreak på. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
Sv: Kan mannen lage mat?Eh, ja. Han er mer interessert i matlaging enn det jeg er, og lager de fleste middagsmåltidene her i huset.
|
|
|
#58 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kan mannen lage mat?Jada, det kan han. Og det kan jeg også.
|
|
|
|
#59 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Kan mannen lage mat?Jepp, riktig flink er han også.
|
|
![]() |
|
|