Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan noen gi Torbjørn Jagland et engelsk-kurs straks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 14:37   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen gi Torbjørn Jagland et engelsk-kurs straks!

Det er jo helt ubetalelig! Neida, vi fremstår ikke som et molboland med slike talere.

Gammel 10-12-09, 14:37   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hørte litt på det jeg også, måtte skru vekk ganske kjapt.
Men jeg skulle gitt mye for å være på Gardermoen i dag og se president-flyet, håhå!

Ja du er jo litt flygal du . Jeg bor 15 min fra Gardermoen og vi hadde helikoptere sveipende over huset vårt hele morningen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:38   #23
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Stakkaren er vel ikke mye musikalsk. Men ordforrådet er det vel ikke noe å si på? :har ikke sett talen:

Neida, det var rimelig ok. Men uttalen er mildt sagt ille. Jeg antar han har fått hjelp til å skrive talen, event. oversette den fra norsk til engelsk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:39   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ja du er jo litt flygal du . Jeg bor 15 min fra Gardermoen og vi hadde helikoptere sveipende over huset vårt hele morningen.

Jeg har helt flydilla, eeelsker fly. Årh, tenk å få se det flyet i RL da. *drømme*

Gammel 10-12-09, 14:40   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, jeg tenkte at det ikke kunne være SÅ gale, men det lille jeg hørte da han skulle motta diplomet, var jo helt grotesk. Man kan ikke sette en mann som snakker slik til å gjøre dette!

Obama er forresten søt, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:43   #26
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er flinke nok.

Gammel 10-12-09, 14:46   #27
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Hadde han hatt selvinnsikt så hadde han øvd i timesvis med noen som var flinke i engelsk, men det verste er at jeg tipper han selv er meget fornøyd med sin engelsk.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:47   #28
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

De er flinke nok.

Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg ikke det. De har jo veldig viktige embeter, og det hadde ikke krevd mye å forbedre uttalen en smule.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:48   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.......

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:52   #30
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Dette dukker alltid opp når norske politikere taler. Jeg synes selvsagt det er utrolig at bedre engelsk ikke er noe som vektlegges når noen får slike posisjoner. Det er mange i det politiske liv som snakkr elendig engelsk. Solem f.eks får jo Jagland til å se ut som en linguist.

Jeg tror ikke dette skader Norges omdømme så mye. Jagland snakker uansett bedre engelsk enn de fleste amrikanere snakke noe annet språk.

Selvsagt burde det brukes litt tid på å øve på talen og uttale, men jeg beundrer ham faktisk for å tørre.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:57   #31
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Neida, det var rimelig ok. Men uttalen er mildt sagt ille. Jeg antar han har fått hjelp til å skrive talen, event. oversette den fra norsk til engelsk.

Er talen på engelsk?
Shit! Ai trodd it wass på norsk! Its hard to be a statsmann!
Men de e bærre lekkert.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 14:58   #32
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Selvsagt burde det brukes litt tid på å øve på talen og uttale, men jeg beundrer ham faktisk for å tørre.

Synes jeg ser Jagland på bakrommet med assistenten: "Nei, jeg tør ikke." "Joda, Thorbjørn, du tør." "Nei, jeg er så dårlig i engelsk." "Neida, Thorbjørn, du er kjempeflink."

At han tør er vel i seg selv ikke akkurat så beundringsverdig, med tanke på at han er leder i Europarådet, og har x antall år bak seg i rikspolitikken. Det skulle da bare mangle.

Gammel 10-12-09, 15:02   #33
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Synes jeg ser Jagland på bakrommet med assistenten: "Nei, jeg tør ikke." "Joda, Thorbjørn, du tør." "Nei, jeg er så dårlig i engelsk." "Neida, Thorbjørn, du er kjempeflink."
At han tør er vel i seg selv ikke akkurat så beundringsverdig, med tanke på at han er leder i Europarådet, og har x antall år bak seg i rikspolitikken. Det skulle da bare mangle.

Enig. Tross alt, det hjelper ikke hvor stor politiker du er hvis ingen skjønner hva du sier. Det er ikke som han ikke har folk rundt seg å lære av.
Sorry mac, men det er småflaut når det beste med Nobeltalen er at de pinligste unnskyldningene for en uforståelig avgjøelse forsvinner i den ubehjelpelige uttalen til komitelederen.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:11   #34
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg er glad jeg ikke ser på dette.

Gammel 10-12-09, 15:14   #35
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ja engelskutalelsen....... huff og huff, montro hva jageland og stoltenberg hadde i karakter muntlig engelsk på skolen?
men dem prøver vel så godt dem kan... ikke lett å vere nordmann! skal forsvare en pris som obama ikke kan..., har dem denne gangen puttet hodet under vann?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:14   #36
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har helt flydilla, eeelsker fly. Årh, tenk å få se det flyet i RL da. *drømme*

Bare for å gni det litt inn, vi skal til København i morgen og er på flyplassen når han drar igjen. I allefall i følge mannen min. Så da får jeg kanskje sett flyet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:16   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, heldige du!

Gammel 10-12-09, 15:17   #38
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

har dem denne gangen puttet hodet under vann?

Ja, man kan kanskje si det sånn. Det høres i hvert fall slik ut.

Gammel 10-12-09, 15:20   #39
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

ja engelskutalelsen....... huff og huff, montro hva jageland og stoltenberg hadde i karakter muntlig engelsk på skolen?

Sammenlignet med Erik Solem så er de midt på treet. Han er absolutt i en klasse for seg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:23   #40
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Sammenlignet med Erik Solem så er de midt på treet. Han er absolutt i en klasse for seg.

Erik Solheim.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.