Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bilder fra Vistaprint

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-09, 21:03   #1
Tweeno
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
Tweeno har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bilder fra Vistaprint

Noen som har erfaring med Vistaprint ? Synes de hadde mange finere design på julekort - for oss som er ute i siste liten.. Ser de har kontor utenlands..

Tweeno er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:08   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Bilder fra Vistaprint

Jeg brukte dem for to år siden, og de sendte bildene raskt til oss. Var ikke helt fornøyd med kvaliteten, men helt greie.
Etter denne ene bestillingen ramler det nå inn reklame i mailboksen min, som den "trofaste, gode kunden jeg er".

Gammel 09-12-09, 21:37   #3
Left
Passiv

Standard

Bare hold deg under tollgrensa på 200,- så er det helt greit. Ikke de fineste bildene jeg har sett, men man får vel det man betaler for.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:47   #4
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte derfra nå i kveld. Har brukt Japanfoto, FotoKnudsen og Elkjøp før. Grei kvalitet fra de, håper det samme med Vistaprint. Betalte 78,- (?) ekstra for å bli ekspedert innen 7 dager. Vet ikke om det var nødvendig, men når man er sent ute...

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:49   #5
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg syns de har dyr porto på vistaprint. Ville aldri bestilt fra der...

Gammel 09-12-09, 22:58   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp, jeg ble svindlet for penger, rett og slett. Jeg slo til på et gratistilbud, og måtte betale portoen. Og hørte aldri noe mer, annet enn hvilken god og trofast kunde jeg var. lm: Jeg har sendt flere mail og spurt hva som skjedde, men ikke fått svar.

Ligg unna er mitt råd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.