Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine julekjoler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-09, 23:53   #61
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine julekjoler?

Storesøster her valgte ut denne kjolen på HM:

Da jeg kom hjem så jeg at den kun kan rensens. DET blir ikke aktuelt altså. Den var forresten veldig liten i størrelsen. Min snart 4-åring måtte ha 6-7 år.

Gammel 07-12-09, 11:53   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Da jeg kom hjem så jeg at den kun kan rensens. DET blir ikke aktuelt altså. Den var forresten veldig liten i størrelsen. Min snart 4-åring måtte ha 6-7 år.

Rensing er ikke akkurat praktisk nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:36   #63
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Men veldig få kjoler med arm.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:39   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men veldig få kjoler med arm.

Her er noen: http://www.gymboree.com/shop/dept_ca...=1260182258503

http://www.gymboree.com/shop/dept_ca...=1260182287214

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:40   #65
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker best litt sånne "selskapskjoler", om man kan kalle dem det. Velour, "silke", et.c. Og behøver i str. 122. Men da er det litt vanskeligere å oppdrive.

Gammel 07-12-09, 13:26   #66
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Minstejenta skal ha denne:

Eldstejenta skal ha denne:

Den siste kjolen er finere i virkeligheten enn på bildet, synes jeg. Den er egentlig mer rød.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 13:53   #67
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Dronningen: denne fra name it da?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 14:18   #68
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Minstejenta skal ha denne:

Eldstejenta skal ha denne:

.

Ser der ja. Der fant man kjoler. http://www.nok200.com/no/

Gammel 07-12-09, 14:32   #69
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ser der ja. Der fant man kjoler. http://www.nok200.com/no/

Ja, jeg har i tillegg bestilt den ene du har bilde av, den med rosa underskjørt til eldste. Akkurat sånne kjoler jeg synes er fint til jul på små jenter.

Den kjolen jeg allerede har fått fra nok200.com, den øverste jeg har bilde av, er minst like fin i virkeligheten som på bildet. Er fornøyd med kvaliteten også, og jeg er over middels kresen.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 18:03   #70
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Her har det blitt to kjoler til jul og lillesøster har selv valgt fargen:

Jeg har kjøpt den nederste kjolen til jenta vår i lilla, men vurderer å bytte den i rosa, såfremt de har den enda. Det er nemlig råsa som "ruler"...
Den øverste kjolen var også veldig fin!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:17   #71
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Denne har jeg kjøpt i rødt til snuppa. Er så fin.

Men renses? Kanskje jeg må bytte den, for det er ikke aktuelt her nei.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:18   #72
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Denne har jeg kjøpt i rødt til snuppa. Er så fin.

Men renses? Kanskje jeg må bytte den, for det er ikke aktuelt her nei.

Jeg tipper det går an å vaske den forsiktig. Hvorfor skulle den ikke tåle det? Er den ikke bare av polyester?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:22   #73
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tipper det går an å vaske den forsiktig. Hvorfor skulle den ikke tåle det? Er den ikke bare av polyester?

Sjekket nå og det er 18% silke i den- tipper det er derfor den skal renses. Men jeg satser på at det går fint å vaske den på finvask hvis den ikke byttes.

Gammel 07-12-09, 22:23   #74
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sjekket nå og det er 18% silke i den- tipper det er derfor den skal renses. Men jeg satser på at det går fint å vaske den på finvask hvis den ikke byttes.

Silke tåler også litt vann.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:26   #75
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Silke tåler også litt vann.

Silke tåler nok bedre vann enn jeg har lyst å finne en ny kjole. Så kjolen har nok kommet for å bli.

Gammel 08-12-09, 08:47   #76
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Silke tåler nok bedre vann enn jeg har lyst å finne en ny kjole. Så kjolen har nok kommet for å bli.

Satser på at det går bra og at den berger jula. Snuppa har jo mest lyst til å bruke den NÅ, men det får hun ikke lov til. Bare ta den på og vise den fram.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.