Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vil bare anbefale nettside til dere som skal ha Playmo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 13:28   #61
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Vil bare anbefale nettside til dere som skal ha Playmo

Når begynner dem å leke med playmo? lillepiraten her er 2,4år til jul
hanhar ingen søsken så vi har ikke noe slikt bare duplo og noe lego etter pappan og mamman men det har vi ikke tatt frem enda.
er han for liten? sånn at vi bør vente et år?
tenkte på å finne noe å ha i adventskalenderen, bør jeg holde meg til duplo eller kan playmo være et alternativ?

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:29   #62
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Standard

flott butikk foressten

Gammel 25-10-09, 13:52   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For hestejenta mi på 4 år hadde dette vært perfekt! Må høre med mannen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:52   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

hanhar ingen søsken så vi har ikke noe slikt bare duplo og noe lego etter pappan og mamman men det har vi ikke tatt frem enda.
tenkte på å finne noe å ha i adventskalenderen, bør jeg holde meg til duplo eller kan playmo være et alternativ?

Om du kjøper fra Playmo 123 så er det vel perfekt for en 2,5 åring

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 18:56   #65
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Playmo 123 er beregnet for den alderen. Ville nok ventet 1 år til med vanlig Playmo for det er en del små ting som er fristende å spise på.
Så ja, litt liten synes jeg.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:19   #66
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Perfekt til småtten din til jul! Min frøken elsker playmo, har lekt en time sammen med storebror idag. Så her blir det playmo til jul. Og våre små er vel like gamle.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 22:39   #67
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Perfekt til småtten din til jul! Min frøken elsker playmo, har lekt en time sammen med storebror idag. Så her blir det playmo til jul. Og våre små er vel like gamle.....

Hehe ja vi er jo gamle kjente vi
er fortsatt litt usikker, pappan sier vi skal gå for playmo men synes liksom ikke han skal si no for han gleder seg nok over det

Gammel 06-12-09, 21:08   #68
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

kan dere anbefale noe til en 3 årig jente fra denne butikken? Har lyst på et av husene men vet ikke hva *ubestemt* Vurderer eventyrslottet men det er utsolgt ser det ut til. Personlig liker jeg godt det moderne huset, men synes det er litt dyrt.
Har en del møbler fra jeg var liten som hører til det victorianske huset (har ikke forandra seg på 17 år! ) så det hadde jo kanskje vært praktisk for da har vi jo møbler fra før, men jeg har en jente som er gal etter alt som er rosa.... *sukk*

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.