Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Country, danseband, og trønderrock

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-07, 11:21   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Country, danseband, og trønderrock

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du ER meg! Min oppvekst med en jazz-pappa har gitt meg et bestemt inntrykk av at det kan være feil å like nesten alt. Unntatt Charlie Parker. Han er alltid et sikkert kort.

Og Count Basie, Tinetoff. Count Basie.

Jeg var vel sånn rund sju år første gang jeg ble dratt med på konsert med Ytre Suløen.

Jeg er vel den eneste av oss tre søstre som i stor grad har arvet min fars musikksmak, selv om jeg liker best litt nyere ting (selv om jeg også elsker Billie Holiday og Nina Simone) og han er mer i storband-sjangeren. Tror likevel han følte at han hadde lyktes i oppdragelsen da jeg lykkelig ringte og skrøt av at jeg hadde billett til Chic Corea i Olavshallen.

Emneord
klassiker, krangling, kultur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.