|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnMine kort er forresten "ordentlig" nok som bare det selv om det ikke er fra unicef. De er hjemmelaget, og jeg bruker tid på å lage kort til hver enkelt. Antakelig mer tid på å lage dem enn å skrive dem. Så har jeg ikke betalt veldedighet for dem, men de er da ordentlige likevel. (Jeg betaler forøvrig for veldedighetskortene jeg ikke sender også, de som kommer fra munn og fotmalerene, fra hjerte og lungeforeninga, fra bindeforbundet og denslags. Så støtter jeg da de gode saker jeg vil, selv om julekortene mine er hjemmelagede)
![]() |
#2 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg ante virkelig ikke at folk mottar et kort og finner ut at kortet skulle vært mer personlig, mindre masseprodusert, håndskrevet eller hva. Er det virkelig så mye prestisje i julekortet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barn
![]() |
#4 |
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
Fornærmet ble jeg ikke. Litt oppgitt liksom. Fikk litt "hvis ting ikke er 100% er det ikke bra nok for meg"-følelsen. Men så regner jeg med at du ikke er på julekort-lista mi heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnIn fact, denne tråden fikk meg til å finne frem julekortet jeg sendte året snuppa var baby. Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv for det kortet
![]() |
#6 |
Plutselig tilbake
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|