Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vann i skyllemiddelskuffen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-09, 13:34   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Kan det skylles at du ikke har for vane å ta ut og rengjøre vaskemiddelskuffen regelmessig (som i helst en gang i måneden) …?

Jeg kjører den i oppvaskmaskinen. Men det er ganske lenge siden nå, innser at det å ha vaskerom i kjelleren ikke BARE er praktisk. :lat: Nei, jeg får gå ned og hente skuffen og smelle den i oppvaskeren litt. Skyller den jo selvsagt godt først.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:47   #22
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Nok en med full vannskuff melder seg.

Jeg prøvde å "grave" ut av gamle rester oppi skuffen. Det hjalp et par vaskers tid, så var det like fullt igjen. Jeg skal sjekke røret, ja.

(Går det an å ta ut skuffen, altså? Jeg har ikke turd... )

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:51   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.


(Går det an å ta ut skuffen, altså? Jeg har ikke turd... )

Hehe ja, det skal være en dings man kan trykke ned (det står PUSH på min, den er helt innerst der skuffen stopper når man drar) for at skuffen skal slippe taket, så kan du dra den rett ut. Når jeg skal sette den inn igjen må jeg først få den i hakket, og så trykke på den push-dingsen og så kan jeg skyve den helt inn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 13:58   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.


(Går det an å ta ut skuffen, altså? Jeg har ikke turd... )

Ja. Se etter en dings du kan trykke ned, inn eller opp lengst innerst i skuffen. Da kommer den ut lett som en plett.

I følge oppskriften skal du gjøre dette ca. hver fjerde uke. Erfaring tilsier at det går greit om det ikke gjøres riktig så ofte, men den bør i alle fall vaskes når den ikke ser ren ut lenger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:00   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Jeg pleier å kjøre en sånn vaskemiddelrens (de posene man kjøper og kjører tom maskin på 95 grader) ca. annenhver måned, og da vasker jeg skuffen i oppvaskmaskinen. Ellers pleier jeg å skylle den i utslagsvasken litt oftere.
Vasker oppvaskmaskinen også med disse renseposene, de er geniale. Og både oppvask- og vaskemaskinen lukter SÅ godt etterpå. Jeg må alltid stå og sniffe litt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:00   #26
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen



Mens jeg er i gang med Vaskemaskin for dummies: Hvordan får man vekk sur (fuktig) lukt fra trommelen i vaskemaskinen?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:44   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.



Mens jeg er i gang med Vaskemaskin for dummies: Hvordan får man vekk sur (fuktig) lukt fra trommelen i vaskemaskinen?

Vasker en tom maskin på 90 grader og/eller bruker vaskemaskinrens.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 14:46   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vann i skyllemiddelskuffen

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.



Mens jeg er i gang med Vaskemaskin for dummies: Hvordan får man vekk sur (fuktig) lukt fra trommelen i vaskemaskinen?


http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_64 64=7479:29303::1:7643:1:::0:0

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no