|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Billige julegaver - forslag?Noen som har julegavetips på billige julegaver? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Strikkede sokker er alltid en slager.
|
|
|
#3 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige julegaver - forslag?Syns barnebøker fra notabene ofte kan være ganske billig!
|
|
|
#4 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige julegaver - forslag?Apoteket har diverse pakker med håndkrem og andre kremer, deodorant/dusjsåpe, lipgloss til rundt hundrelappen. Skikkelige ting. Julegodt i småposer til i underkant av 50 kr. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Billige julegaver - forslag?bokkilden.no har Den afrikanske farm av Karen Blixen til 49 kroner.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Billige julegaver - forslag?
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Billige julegaver - forslag?Jeg har kjøpt noen kokebøker og diverse på tilbudstorget til www.bokkilden.no. Ganske greit. Mamma får alltid matkurv med oster og slikt.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige julegaver - forslag?Jeg fikk hjemmelagd marsipan et år, og ble kjempeglad for det. Nam! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Noe jeg kunne ha tenkt meg som jo ER billig, var gavekort på barnepass. Om det ser rart ut å gi bort noe så 'gratis' så kan en sikkert legge ved en pakke te, et glass brente mandler, en pose julemarsipan eller hva det nå skal være.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Matchende servietter og lys er en slager hos meg. Den kan brukes ( check ), det matcher ( check) og jeg kan kaste det når jeg er ferdig ( check ). Det blir så dyrt som man gjør det til..
|
|
|
#11 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige julegaver - forslag?Hjemmelagd julegodt i fine glass er både stas å få og å gi bort syns. Ellers passer jeg på å kjøpe bøker på salg, da kan man gjøre gode kupp. Følger i grunnen med på gode tilbud gjennom hele året. Da har man mye bedre tid også og tid til å velge det rette for mottakeren. Har også fått ei "kokebok" av ei venninne en gang. Hun hadde kjøpt ei fin notatbok og skrevet inn sine yndlingsoppskrifter (samt mine). Det syns jeg var kjempekjekt å få. En raus gave som det ligger masse omtanke og tid bak.
|
|
|
#12 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Jeg har lagt frukt på glass. Epler og pærer. Pærene fungerte best. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Platekompaniet har billige barnespill til Playstation 3. F.eks Monsters vs. Aliens til 100 kr, Lego Star Wars / Lego Indiana Jones til 180 kr og Lego Batman til 200 kr.
|
|
|
#14 |
|
Originala
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Jeg har kjøpt en del bittesmå malerier fra e-bay. Jeg har betalt mellom 40 og 80 kroner for dem, og med en rimelig IKEA-ramme blir de fine å ha på barnerom. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Billige julegaver - forslag?Her er tips til billige/gratis julegaver:
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Billige julegaver - forslag?Personlige årskalender med bilder av familien er alltid moro (og rimelig) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Jeg fikk en idé fra mora til ei venninne. Til 60-årsdagen hadde alle vennene hennes lagt lapper med forskjellige opplevelser i en hatt, så fikk hun trekke navn på en venn + en opplevelse, hvorav ingenting kostet mer enn 100 kr. Det kunne være tur i skogen, tur på kino, i svømmehallen osv. Jeg likte den ideen.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Billige julegaver - forslag?Hjembakte kaker i en kakeboks.
|
|
|
#19 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Billige julegaver - forslag?Her finner dere billige julegaver http://kammerset-narvik.blogspot.com...b2e01b680ae986 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Billige julegaver - forslag?
Kommer ikke inn der uten å være invitert.
|
![]() |
| Emneord |
| billige julegaver |
|
|