|
|
#301 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Mannen som elsket Yngve. |
|
|
|
|
#303 |
|
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er snart ferdig med Paulo Coelhos "Zahir". |
|
|
|
|
#305 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har ikke nattbord, og leser sjelden på senga. Jeg har akkurat begynt på Gunnar Staalesen sin trilogi, Morgenrød, High Noon og Aftenrød for "ørtene" gang. Er utrolig svak for bøker med gammek Bergen-historie
|
|
#306 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg var ferdig med The Other Boleyn Girl i halvtotiden i natt, og er, om ikke akkurat skuffet, så i alle fall litt underimponert. Det er en morsom historisk spekulasjon, men jeg synes den var litt for pretensiøs i forhold til det den faktisk leverte. Og for lang, ikke minst. (Jeg har absolutt ikke noe mot lange bøker, men det bør være nok innhold til å fylle lengden med også.) Den var først ganske langsom og gjentagende veldig lenge, og så gikk det likevel litt for umotivert plutselig på slutten. Og Anne Boleyn var en litt for éndimensjonal Scarlett O'Hara-kopi til at jeg helt klarte å bry meg om henne. Men lettlest og joda, underholdende.
|
|
#307 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå har jeg endelig satt i gang med Jo Nesbøs Frelseren
|
|
|
#308 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
For ikke å snakke om Mary Boleyn.
|
|
#309 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Siri Hustvedt, med bind for øynene. Den er litt sprø. Jeg fikk imidlertid fnatt da jeg så at hovedpersonen het Iris (les baklengs), en smule harry. Men ok, jeg skal prøve å ikke holde det mot henne. |
|
|
|
|
#310 |
|
flisespikker
|
Ja, noe må det ha vært.
Åh!
|
|
#311 |
|
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leste de fem første essayene i David Sedaris' Dress Your Family in Corduroy and Denim på bussen i dag. |
|
|
|
|
#312 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg en novellesamling med Lord Peter Wimsey-historier. Den er OK, men jeg antar at romanene om Lord Peter må være bedre siden de er så mye omtalt.
|
|
#313 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?For tiden er det "Honningtunger" av Helene Uri... |
|
|
|
|
#315 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Bienes hemmelige liv, Sue Monk Kidd. |
|
|
|
|
#316 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg Stieg Larssons "Menn som hater kvinner". Den fenger, i alle fall foreløpig.
|
|
#317 |
|
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hjem av Anne Karin Elstad. Huff, hun har tapt seg med årene. |
|
|
|
|
#318 |
|
Mother of Dragons
|
Kan man tape seg ytterligere etter å ha begått "Senere, Lena"? Virkelig?
|
|
#319 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har to bøker liggende som jeg leser nå. den ene er Odel av Anne Karin Elstad. den andre er bok 29, Elskede datter, i bokserien Barn av stormen.
|
|
#320 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hanne- Vibeke Holst sin oppfølger til Kronprinsessen. Husker ikke tittelen, tykk bok så da holder den vel noen uker. Synes forøvrig Elstad sin Odel var fin jeg.
![]() |
|
|