Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 19:29   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg elsker plastikk-tre, og kommer aldri til å gå tilbake til ekte.

Hvorfor det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 19:39   #22
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Junaiten har de godt utvalg på plastic fantastic. Her er en nettbutikk http://www.christmastreesgalore.com/...ristmas%20tree .

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:16   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Finnes det fine plastjuletær altså? det har jeg aldri sett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:30   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Det finnes ikke fine plastjuletrær. Sånn er det bare med den saken.

Vettuge Jane!

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:41   #25
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sett et fint plast juletre for mange år siden. Så fint at jeg måtte ta på det både en og to ganger for å finne ut om det var ekte eller ikke. Vanskelig å bli overbevist om at det ikke var et ekte ett. Det var i utstillingen til en kontorrekvisitabutikk, og ikke til salgs. Så det fins. Men ikke på plantasjen, jysk eller clas olsson i allefall.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:45   #26
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet tre til Kif! Dette vil bli lagt merke til. 30000 dollar er da bare lommerusk for et skikkelig juletre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:45   #27
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ser helt klart fordelene med plæst men det lukter jo ingenting!

Vi er så kjipe at vi ikke har tre, men så er vi ikke hjemme i jula heller. Mulig jeg kjøper et lite knøttetre i potte som vi kan ha på spisestuebordet.

Gammel 29-11-09, 11:22   #28
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Vet ikke hvor man får kjøpt veldig fine trær i Norge, men Amazon.com har jo trær som kan shippes til Norge. Venninnen min gjorde det i år, men det ble steindyrt for portoen. Det kostet mere enn treet.

Jeg har et slikt som dette, og synes det er det peneste juletreet noensinne: http://www.christmastreesgalore.com/...istmastree.cfm

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:13   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårt juletre ryr nesten aldri.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 12:13   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På grendahuset vårt kjøpte vi et slik "pre-it" juletre for 2 år siden. Det er faktisk ganske fint - Det er kjøpt på Smart Club. Ikke billig, men ikke sykt dyrt heller.

Gammel 29-11-09, 13:27   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mitt er fra Clas Ohlson. Det er med "barnåler" og ikke sånn glittergreier i grønt. Mange som tror det er ekte... faktisk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 13:33   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, hvis jeg skulle hatt plasttre, skulle jeg definitivt hatt et som folk ikke var det ringeste tvil om var kunstig. Gjerne et som gikk rundt av seg selv og spilte Rudolph, the red-nosed reindeer eller noe.

Nesten kaster ingen mann av hesten, gå heller for noe skikkelig outrert.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 17:45   #33
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på plantasjen idag og det dyreste de hadde der var slettes ikke verst. 1000kr eller noe sånt.

Gammel 29-11-09, 18:02   #34
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg var på plantasjen idag og det dyreste de hadde der var slettes ikke verst. 1000kr eller noe sånt.

Var der idag vi også. De store var ikke pene. De små var fine. Det virket som om det var like mange grener på de store og de små. De små trærne var tette og fine. De store derimot var det glisent mellom grenene. Ikke pene i det hele tatt. Vi gikk hjem uten å kjøpe tre. Jakten på et fint tre fortsetter.

Gammel 29-11-09, 18:29   #35
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte på Bohus i fjor. Jeg trodde aldri at jeg skulle kjøpe meg plastikktre, men i fjor ga jeg etter og gikk med på investeringen. For det var jammen meg en investering som skulle til for at jeg skulle finne et tre jeg kunne godkjenne. Tror vi betalte nesten 3.000,- for det. Men, det er jo spart inn på ca 5 år da.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 18:38   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte mitt på plantasjen i fjor, og la meg bare få si at det er det peneste , fake, juletreet noen noen sinne har sett. Det var dy-hy-hyrt, men vakkert.

Skal se om jeg har bilder av det her.

Gammel 29-11-09, 18:41   #37
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Var der idag vi også. De store var ikke pene. De små var fine. Det virket som om det var like mange grener på de store og de små. De små trærne var tette og fine. De store derimot var det glisent mellom grenene. Ikke pene i det hele tatt. Vi gikk hjem uten å kjøpe tre. Jakten på et fint tre fortsetter.

Hvor høye var de store da? Kanskje det var de små jeg kikket på da.

Gammel 29-11-09, 18:42   #38
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant ikke bilder, så dere må bare tro meg.

Gammel 29-11-09, 18:43   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hvor høye var de store da? Kanskje det var de små jeg kikket på da.

Treet jeg har er i hvertfall ca 1.80 høyt og er svært tett og fint. Og ikke sånn tynt som mange trær er.

Gammel 29-11-09, 19:30   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt har bøybare "greiner" så det kan gjøres tett om det ikke er det. Man må dandere kvisten litt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juletre, kunstig juletre, plast, plastjuletre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.