|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?I Junaiten har de godt utvalg på plastic fantastic. Her er en nettbutikk http://www.christmastreesgalore.com/...ristmas%20tree . |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Jeg har sett et fint plast juletre for mange år siden. Så fint at jeg måtte ta på det både en og to ganger for å finne ut om det var ekte eller ikke. Vanskelig å bli overbevist om at det ikke var et ekte ett. Det var i utstillingen til en kontorrekvisitabutikk, og ikke til salgs. Så det fins. Men ikke på plantasjen, jysk eller clas olsson i allefall. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Jeg ser helt klart fordelene med plæst men det lukter jo ingenting!
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Vet ikke hvor man får kjøpt veldig fine trær i Norge, men Amazon.com har jo trær som kan shippes til Norge. Venninnen min gjorde det i år, men det ble steindyrt for portoen. Det kostet mere enn treet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?På grendahuset vårt kjøpte vi et slik "pre-it" juletre for 2 år siden. Det er faktisk ganske fint - Det er kjøpt på Smart Club. Ikke billig, men ikke sykt dyrt heller.
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Altså, hvis jeg skulle hatt plasttre, skulle jeg definitivt hatt et som folk ikke var det ringeste tvil om var kunstig. Gjerne et som gikk rundt av seg selv og spilte Rudolph, the red-nosed reindeer eller noe.
|
|
|
#33 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Jeg var på plantasjen idag og det dyreste de hadde der var slettes ikke verst. 1000kr eller noe sånt.
|
|
|
#34 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?
Var der idag vi også. De store var ikke pene.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Kjøpte på Bohus i fjor. Jeg trodde aldri at jeg skulle kjøpe meg plastikktre, men i fjor ga jeg etter og gikk med på investeringen. For det var jammen meg en investering som skulle til for at jeg skulle finne et tre jeg kunne godkjenne. Tror vi betalte nesten 3.000,- for det. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor kjøper man fiiiine plastjuletrær?Jeg kjøpte mitt på plantasjen i fjor, og la meg bare få si at det er det peneste , fake, juletreet noen noen sinne har sett.
|
|
|
#37 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hvor høye var de store da? Kanskje det var de små jeg kikket på da.
|
|
|
#39 |
|
Guardian of the galaxy
|
Treet jeg har er i hvertfall ca 1.80 høyt og er svært tett og fint. Og ikke sånn tynt som mange trær er.
|
![]() |
| Emneord |
| juletre, kunstig juletre, plast, plastjuletre |
|
|