Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

I går var det handlefri dag - tenker du over kjøpepraksisen din?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 13:17   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: I går var det handlefri dag - tenker du over kjøpepraksisen din?

Ja, det gjør jeg. Enda mer til jul enn ellers i året.

Vi kjøper ikke gaver til voksne (bortsett fra evt. teater-, konsert- eller kinobilletter og lignende) og er restriktive med tanke på antall gaver per barn også. Jeg er også veldig oppmerksom på å snakke mest mulig om hvordan andre har det som ikke er så heldige som oss. Vi gir derfor julegaver til frelsesarmeen og asylmottaket hvert år. Tanken på at folk overlesses med gaver og tull og bruker titusenvis av kroner på julegaver, julestæsj og adventsstæsj mens de fleste andre på jorden ikke har nok av noe, får meg til å bli kvalm.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.