Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Do-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 21:54   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Do-tråden

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Ups... jeg er ikke sjokkert.

Min kjære må ca 1 gang i året demontere vasken på badet. Grunnen til at det til slutt blir potte tett er mine lange hår... men jeg kaster de jo ikke engang i vasken, de liksom bare ramler av og havner der.

Hårene har ikke tettet doen da, selv om jeg tømmer hårbørsten oppi der.

Far åpner og renser vannlåser og sluk 3-4 ganger i året, og vi er ikke spesielt langhåret, men det blir mye hår.

Alt som løser seg opp kan kastes i do.
Kjøkken/tørkepapir løser seg IKKE opp, heller ikke våtservietter, bind og tamponger.
Matrester kan tømmes i do, men husk at feks gulrøtter bruker veldig lang tid på å løse seg opp og dersom du ofte putter det i do kan de sette seg fast og lage/propper.
Hår er også en ting som kan samle seg og lage propper(blir som en sil og slipper ikke igjennom papir og større ting) i rørene.

Det er dyrt å ringe rørleggeren i helgen. Det er som regel da det går tett!

Har jeg lært av far som er rørlegger ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.