Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dette var noe dritt, ja

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 19:41   #13
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette var noe dritt, ja

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Fytti ...
Det der skjedde hos søsteren min i sommer. Aalle klærne som lå på gulvet ble ødelagt, samt at vaskemaskinen og tørketrommelen kortsluttet.
Hun tok det naturlig nok på forsikringen , for der holdt ikke med bare tømming for å si det sånn.

Vi hadde det problemet i forrige huset. Der hadde vi septiktank, men det var kommunen som tømte. Det hendte en gang at den ble ganske full, og da slo kloakken tilbake.

Håper det går greit å få vasket og luftet ut lukt Brenda.

Heldigvis oppdaget jeg det tidlig. Mannen som var her sa at det ikke var alle som var så heldige. Vaskemaskin og tørketrommel er ikke "rammet" for å si det sånn. Det var bare noen filleryer på gulvet som ble kastet med en gang.

Lukt ja. Jeg har vasket med salmiakk og grønnsåpe. Og må nok vaske gulvet i morgen også, og lufte godt i natt.

Huset mitt er koblet til det kommunale anlegget. Hadde jeg hatt septiktank, så ville jo problemet muligens vært løst ved å tømme den. Men de fleste hus, som ligger sentralt til er vel koblet til kommunalt anlegg.

Dette kunne gått mye verre, helt klart. Jeg har flaks som er så ofte nede på vaskerommet.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.