Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fin adventsstake?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 21:56   #21
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Fin adventsstake?

Vi har også den fra Perfect Home og er veldig fornøyd med den.

Gammel 24-11-09, 22:24   #22
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har laget min egen i år:
Jeg har kjøpt 4 hvite rustikke kubbelys, litt julebånd i tøy, og et rektangulært fat i sink + tall i porselen og små hjerter i sink:

Jeg tredde tallene ned på sinkhjertene slik at tallene ligger oppå hjertet, også festet jeg hjertene rundt kubbelysene med silkebåndene - finito. Ser veldig dekorativt ut. Også skal jeg pynte med noen små kvister av granbar på fatet rundt lysene.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 23:55   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Her er fjorårets adventsstaketråd!

Og som dere kan lese der, tok jeg helt av i fjor og gikk nesten over lik for å få tak i min elskede Loop...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 14:15   #24
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg har kitt i bunnen. Da står de støtt. Kitt/playdoo osv.

Aha, det var jo en genial løsning. Hvor får man tak i kitt/playdoo?

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 14:24   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg har kjøpt 4 hvite rustikke kubbelys, litt julebånd i tøy, og et rektangulært fat i sink + tall i porselen og små hjerter i sink:

Jeg tredde tallene ned på sinkhjertene slik at tallene ligger oppå hjertet, også festet jeg hjertene rundt kubbelysene med silkebåndene - finito. Ser veldig dekorativt ut. Også skal jeg pynte med noen små kvister av granbar på fatet rundt lysene.

Hørtes veldig fint ut!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 15:38   #26
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Aha, det var jo en genial løsning. Hvor får man tak i kitt/playdoo?

I leketøysbutikker. Eller du kan lage selv. Men om du kun skal ha til bruk i adventsstaken, så kan du like godt kjøpe på leketøysbutikken.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:37   #27
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så mange bra innspill. Jeg tror det blir en heimemekka variant med kubbelys med tall på. Så får jeg heller gå til innkjøp av Georg Jensen sin på tilbud etter jul. (Jeg har sett etter den på Glasmagasinet i forbindelse med noen av de utallige jubeldagene de har hatt i år, men har ikke funnet den.)

Gammel 26-11-09, 16:11   #28
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Noe sånt har jeg planlagt også, har både hjerter og tall!

Vis oss bilde da!!!

Gammel 26-11-09, 18:59   #29
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

I leketøysbutikker. Eller du kan lage selv. Men om du kun skal ha til bruk i adventsstaken, så kan du like godt kjøpe på leketøysbutikken.

Eller i bokhandelen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.