Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til tre år gammel jente

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 12:40   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til tre år gammel jente

"snørrboka" og "tungeboka" som Nessie viser her over er veldig poppis her i hus iallefall. Spesielt tungeboka, kanskje. (den store, ekle boka om matens vei gjennom kroppen)

Gammel 22-11-09, 23:06   #22
Jaria
Aktiv

Jaria sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Jaria er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvordan er kvaliteten? Det holder halve prisen enn de jeg har sett på som selges på Sprell og Riktige leker.

Nå har vi ikke hatt det så lenge, men jeg synes det virker veldig bra. Dukkene og møblene følger ikke med, så det må kjøpes utenom.

Jaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 23:44   #23
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jaria, her.

Nå har vi ikke hatt det så lenge, men jeg synes det virker veldig bra. Dukkene og møblene følger ikke med, så det må kjøpes utenom.

Ok, takk for tipset .

Tusen takk for gode tips alle sammen!

Gammel 22-11-09, 23:59   #24
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Min treåring, blir fire i mars ønsker seg Barbie (hun har ikke fra før) ellers så er lydbøker, Josefine lek og lær pc-spill, bøker populært.

Gammel 23-11-09, 09:40   #25
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cd-spiller.

Gammel 25-11-09, 01:01   #26
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror vi har landet på cd-spiller og en lydbok, og kanskje en musikk-cd til snuppa som nettopp ble tre.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 10:58   #27
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vi har en treåring på fredag, så vi skulle finne på både jule og bursdagsgaver.
Vi har ei jente på 14 også, slik at minstemor har jo arvet alt av dukker, barbie, dukketilbehør osv... og alt er jo like fint.

Noen av de tingene vi har endt opp med er dette:

* Hello Kitty sengetøy (hun går over til voksendyne nå og trenger jentesengetøy)
* New Born Baby stellesenter (hver gang vi har vært i butikken har hun blitt stående ved dette, så dette vet jeg blir populært.)
* Feer og hester fra en nydelig serie, ikke Disney sin. Disse er skikkelig forseggjorte og geniale til å både leke med, samle på og ha stående til pynt på jenterommet når hun blir så stor at hun ikke leker lenger.

Utover dette ville jeg muligens gåt for en skikkelig prinsessekjole, sparkesykkel, duplo, playmobil, mini babyborn dukker e.l.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.