Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

New York Cheesecake med sjokolade

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 18:49   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: New York Cheesecake med sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg skal lage denne kaken til selskap på søndag, men stusset jo litt når den skal stekes, siden de ostekakene jeg er vant til å lage faktisk ikke skal stekes.
Dette blir spennende!

Kan det være godt med rørte jordbær av frosne jordbær?
Hvordan lager man en god bærsaus egentlig? Kunne tenke meg jordbær eller bringebærsaus, gjerne en kombinert.

Kaken er en hit hver gang den lages her i huset, og jeg lover deg; Den blir god -enda godere enn sånn fromasjaktig ostekake basert på gelatin. Jeg får forespørsel på denne til alt som er av bursdager, bryllup, etc.

God bærsaus får du ved å koke de bærene du vil ha med 4-7 ss sukker og bittelitt vann (ikke mye, kanskje 0,5dl). Avkjøles og helles over kaken like før servering eller ved siden av kaken så de som skal spise kan foryne seg selv.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.