Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sesongstart: Grey's Anatomy!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-09, 15:11   #241
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Dere som har sett den helt nye episoden som kom i dag; hvem ER hun moren til den syke lille gutten, hun med det krøllete rødlige håret? Det står jo fader ingenting på IMDB, og jeg vet jeg har sett henne før. :irriterer meg ihjel:

Gammel 22-11-09, 01:10   #242
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Dere som har sett den helt nye episoden som kom i dag; hvem ER hun moren til den syke lille gutten, hun med det krøllete rødlige håret? Det står jo fader ingenting på IMDB, og jeg vet jeg har sett henne før. :irriterer meg ihjel:

Er det ikke hun her? Hillary Tuck? Synes også hun ser kjent ut så jeg har nok sett henne i en av de andre seriene hun har gjesteopptrådt i.

Gammel 22-11-09, 09:22   #243
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det ikke hun her? Hillary Tuck? Synes også hun ser kjent ut så jeg har nok sett henne i en av de andre seriene hun har gjesteopptrådt i.

TAKK! Jeg kjenner henne nok mest igjen fra Honey, I shrunk the kids (tv-serien).

Gammel 22-11-09, 13:35   #244
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Aaaaaah nå kan jeg sove igjenn, klarte ikke å plasese henne når du spurte og det irriterte meg grenseløst

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 14:54   #245
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Haha sånn hadde jeg det under hele episoden, gud så irriterende. Pleier jo å finne det ut på www.imdb.com, men det stod rett og slett ikke. Har jeg aldri opplevd før.

Gammel 22-11-09, 15:00   #246
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Tror ikke imdb har rukket å oppdatere episoden. Jeg bare tittet på lista med guest stars på begynnelsen av episoden og søkte opp jentenavnene på imdb.

Gammel 04-12-09, 14:30   #247
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nå så jeg den episoden som var på tirsdag, men gikk glipp av de to foregående. Hva skjedde med Izzie? Var det ikke hjernsvulst?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 14:45   #248
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nå så jeg den episoden som var på tirsdag, men gikk glipp av de to foregående. Hva skjedde med Izzie? Var det ikke hjernsvulst?

Vi har vel ikke fått "diagnosen" enda. Ikke hun selv heller.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 21:25   #249
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Vi har vel ikke fått "diagnosen" enda. Ikke hun selv heller.

Ånei. Var redd jeg hadde gått glipp av noe.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 21:30   #250
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Når kommer neste episode, for helsike?? I USA altså. Jeg orker ikke vente lenger, alltid skal de ha sånne evighetslange pauser!

Gammel 04-12-09, 21:53   #251
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Kommer vel neppe noe der før over nyttår siden de gjorde unna både Thanksgiving, jul og nyttårsaften i sist sendte episode.

Gammel 04-12-09, 22:20   #252
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Neste episode sendes 14. januar. Alt for lenge til.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 22:30   #253
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Blæh! Samme som Vampire Diaries det, og det sluttet så sinnssykt at jeg fader ikke får fred før jeg får sett neste episode!

Gammel 12-01-10, 23:32   #254
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Ok, nå har jeg akkurat fått med meg en hjerteskjærende episode av Greys (sett på tv her hjemme), er det noen som er oppdatert på Izzie??

Gammel 12-01-10, 23:55   #255
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp - gammel og sippete.

Gammel 12-01-10, 23:57   #256
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jepp - gammel og sippete.

Du er ikke alene om å være sippete, men gammel nekter jeg å være altså.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 00:01   #257
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hulka!

Gammel 13-01-10, 00:02   #258
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg turte ikke hulke, for min kyniker av en ektemann satt i samme stue som meg, så det var veldig forsiktig sipping i sacco'n - med kamuflert "jeg er så forkjøla" - snufsing.

Standardkommentar fra gubben: "Jassa - de har lønnsforhandlinger på settet nå, skjønner jeg."

Gammel 13-01-10, 00:09   #259
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jajaja, trist og sipping, men dør hun? :utålmodig:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 00:12   #260
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jajaja, trist og sipping, men dør hun? :utålmodig:

Vil du vite det? Jeg vet, man kan ikke lage spoilertags.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.