|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vannglasset eksploderteEller, det gikk i hver fall veldig brått i veldig mange små biter over et stort område. Jeg og gutta hadde plassert oss godt og koselig i sofaen for å ha en kosekveld med førbarnetv og pizza i høstmørket. Lillebror kom til å dunke borti glasset sitt så det dunket borti et annet stort glass, og da smalt det. Og da jeg begynte å se etter, var det glasskår over alt: på klærne mine og på lillbrors klær og hår, på pizzaen, i vannglasset i sofaen rundt storebror, på gulvet, i vinduskarmen og sikkert flere steder. Jammen godt at ingen av oss fikk et glasskår i øyet eller ligenede. *grøss* Ekkelt!
![]() |
#2 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vannglasset eksploderteså skummelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannglasset eksploderteOi, hørtes skummelt ut.
![]() |
#4 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Vannglasset eksploderteJa, det var det. Men først etterpå da det gikk opp for meg hva som kunne ha skjedd. Har noen opplevd noe liknende? Det var et Duralex-glass.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannglasset eksplodertesamme skjedde meg med de coca cola glassene man for kjøpt på mcdonalds (for det til menyene) bare at hos meg skjedde det i vasken heldighvis. glasset bare rørte ett annet glass og knakk i tusen biter over hele vasken. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|