Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Deres favoritt-bokserie?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 20:56   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-bokserie?

Jeg så litt av filmen nå, vil vente med å se hele til jeg har lest ferdig boka. Men det jeg så var faktisk veldig bra! Ble skikkelig positivt overrasket. Klanen snakker sånn som i boka, de sier bare noen få ord og bruker hendene hele tiden, og filmen er tekstet siden vi ikke forstår hva de sier.
Men gud så trist, jeg sitter jo bare og griner. Åpningsscenen er jo direkte vond, jeg satt og hulket. Veldig fin film. Frister å se resten nå men da vet jeg at jeg ikke gidder å lese ferdig boka, så jeg skal lese den først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.