|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Hva er det sunneste LYSE brødet? :trenger tips:
|
|
|
#42 |
|
Textrovert
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Jeg er glad for at poden som regel vil ha med et kokt egg. Det ser plutselig litt mer forseggjort, da, når det ikke bare er brødskiver i matboksen. Og siden han ikke liker grønnsaker, så er det det heller ikke noe "pynt" på skivene, så de ser sikkert urkjedelige ut. Men han spiser dem nå i alle fall. Når jeg har prøvd meg på andre ting, så kommer matboksen urørt tilbake, og det er ikke å foretrekke, mener nå jeg.
|
|
|
#43 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Nei, det er jo tomme matbokser tilbake igjen som er å foretrekke.
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?
Vi pleier å kjøpe det som heter Havrebrød. Det er lyst og uten hele korn eller frø (hele korn og frø er nemlig Uakseptabelt
|
|
|
#45 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Flott, tusen takk, da skal jeg se etter det brødet.
|
|
|
#46 |
|
Fortynnet
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Jeg syns grove brødskiver med sunt pålegg er helt greit. Jeg prøver å variere litt med andre ting innimellom, pizzasnurrer f.eks., men det er ikke høyt på prioriteringslista hverken om morgenen eller kvelden å stå og lage noe avansert til matpakkene. Som regel får sjuåringen også med noen grønnsaker (gulrot, sukkererter) fordi han ikke spiser/tåler frukt (som de får på skolen). Melk får han også på skolen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Her går det bare i brødskiver. Det er bare 1 dag i uka de har med matpakke, ellers får de varm lunsj. Uansett er brødmatpakke helt greit synes jeg. Har alltid hatt det selv.
|
|
|
#48 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?*har bare lest hovedinnlegget*
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Brødskiver er helt grei mat hvis ungen vil ha det. Jeg sender litt ymse, men med stor hovedvekt på brød ja. |
|
|
|
#50 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?Jeg synes grovt brød med sunt pålegg er flott skolemat, men jeg liker variasjon til ungene mine. Jeg synes alt med måte burde gjelde brød også, så brød til frokost, lunsj og kvelds er for mye. Vi kaster inn frokostblanding, yoghurt, grønnsaker, pasta, egg, omelett, salat osv. også. Fordi det er godt og sunt. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Synes dere brødskiver er dårlig skolemat?T. har hatt brødskive med brunost i matpakken fra han begynte i barnehage. Det er det han vil ha, og selv om jeg prøver å friste med annet, vil han helst ha skive med brunost -så da får han det.
|
![]() |
|
|