Sv: Haster! Lappe hull i Trolldress
Det der er jeg dessverre kjent med. Har samme triste erfaringen med troll. De tåler svært lite. De er blandt de dårligste i slitestyrke i tester men den har mange andre gode egenskaper da. Jentenes troll-dresser ser ut som lappetepper. Det går svært lett hull på dressen på de områdene som ikke er forsterket. Jeg har prøvd å klage på både til Babyshop og leverandør uten å få medhold. Jeg mente at en dress til den prisen skal tåle å brukes selv om det ikke er snø ute. Det gjør den ikke. I følge Babyshop må man velge mellom en lett, varm og god dress eller en dress (typ bevernylon) som er tung men tåler å brukt.
Å bruke lim blir dumt. De lappene som man kan bruke på regntøy og andre dresser som gjerne har litt bummi på seg fester ikke på troll-dressen. Da vil den løsne etter et par vask :erfart: Bestemor har reparert dressene skikkelig her etter mine forsøk på å gjøre det. Hun har har løsnet underforet fra dressen, sydd flengen sammen, sydd på lappen (som jeg fikk fra leverandør etter at jeg klaget) på utsiden og sydd på foret igjen.
Aldri mere Toll Her brukes kun dressen når det er snø.