Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL?
Ja 198 82,16%
Nei 37 15,35%
Ønsker å bli kjent med noen/fler 70 29,05%
Ønsker ikke bli kjent med noen 8 3,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 00:38   #101
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Jeg svarte nei, men det stemmer ikke lenger når jeg tenker meg om...

Gammel 15-11-09, 00:43   #102
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

KJenner ingen.

Gammel 15-11-09, 01:45   #103
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Nope, kjenner ingen her inne IRL ...

Gammel 15-11-09, 08:27   #104
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har møtt en del etterhvert. Og likt alle.
Jeg regner noen som venner her inne og alle jeg har møtt som mennesker jeg gleder meg til å treffe mer. Og det er sjeldent for meg som er en ekstremt introvert E.

Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:17   #105
Skvetten
Passiv

Standard

Det gjør jeg.
Både venner og bekjente, noen av dem mennesker som er virkelig av dem man alltid vil ha i livet sitt.

Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 10:22   #106
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ja, et par kjenner jeg godt, noen kjenner jeg litt, noen vet jeg bare hvem er.

Har møtt noen IRL. Men det betyr ikke at jeg kjenner dem. Men jeg vet jo hvem de er.

Og jeg har selvsagt lyst til å bli kjent med flere her inne. Selv om jeg er redd for mennesker.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 15-11-09 kl 13:40.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 11:51   #107
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil vel ikke si at jeg kjenner noen, men jeg vet av flere.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:03   #108
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Og noen vet ikke hvem jeg er, selv om jeg vet hvem de er osv.

Nå tråkker jeg rett opp i den berømte salaten (igjen), men det synes jeg er dårlig gjort. Om du gjenkjenner noen, så synes jeg du bør si det til vedkommende. Enten direkte eller via en modde.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:06   #109
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå tråkker jeg rett opp i den berømte salaten (igjen), men det synes jeg er dårlig gjort. Om du gjenkjenner noen, så synes jeg du bør si det til vedkommende. Enten direkte eller via en modde.

Hvorfor via en modde?

Gammel 15-11-09, 12:11   #110
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Kjenner én veldig godt. Min kjære alfaCharlie.
Har møtt flere, og synes det er trist å ikke kunne henge med i svingene på møtefronten. :busybee:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 12:14   #111
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Hvorfor via en modde?

Aner egentlig ikke, men jeg vet at det har blitt foreslått i lignende "saker". Om man gjenkjenner noen og ikke vil røpe hvem en selv er, så kan man gå via en modde som gir beskjed om at vedkommende er gjenkjent av en eller annen på forumet.
Jeg synes det er råttent gjort å ikke gi beskjed om at en har gjenkjent noen og jeg hadde blitt eitrende forbanna om det gjalt meg.

Gammel 15-11-09, 12:16   #112
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aner egentlig ikke, men jeg vet at det har blitt foreslått i lignende "saker". Om man gjenkjenner noen og ikke vil røpe hvem en selv er, så kan man gå via en modde som gir beskjed om at vedkommende er gjenkjent av en eller annen på forumet.
Jeg synes det er råttent gjort å ikke gi beskjed om at en har gjenkjent noen og jeg hadde blitt eitrende forbanna om det gjalt meg.

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Kjenner én veldig godt. Min kjære alfaCharlie.
Har møtt flere, og synes det er trist å ikke kunne henge med i svingene på møtefronten. :busybee:

Jeg har sett deg en gang, Amidriel ... :tilstår uten å få noen på nakken ...:

Gammel 15-11-09, 12:19   #113
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg har sett deg en gang, Amidriel ... :tilstår uten å få noen på nakken ...:

Ja, det har du nok.
Jeg har sett deg også, og vet nok litt mer om deg enn de fleste her inne.

Gammel 15-11-09, 12:23   #114
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Ja, det har du nok.
Jeg har sett deg også, og vet nok litt mer om deg enn de fleste her inne.

Ja, det vil jeg tro ... hehehe...

Gammel 15-11-09, 12:23   #115
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Man kan jo bli (enda mer) paranoid av å lese de siste innleggene her, joh.

Det sier du???

Gammel 15-11-09, 12:34   #116
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du gjør dette veldig dramatisk, 007. Om man kjenner igjen eksnaboen eller tremenningen, men ikke har lyst til å bli gjenkjent av vedkommende selv, synes jeg det er helt kurant. Man bør selvsagt ikke "følge etter" vedkommende, eller hinte om at man vet noe om dem, men lar man dem være i fred, synes jeg det er aldeles uproblematisk. Hvis man selv har en veldig anonym profil på FP, er man ikke forpliktet til å gi opp anonymiteten bare fordi noen andre er mindre anonyme og man derfor kjenner dem igjen.

De fleste pleier riktignok å si, når sånt kommer opp, at de synes det er hyggelig å få beskjed om det dersom de er gjenkjent. Men at det er råttent gjort å ikke gi beskjed, det får i så fall stå for bare din regning - det er ikke noen etablert regel på FP, i alle fall.

Gammel 15-11-09, 12:48   #117
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Jeg forstår følelsene til 007, men synes Skilpadda har et fornuftig resonnement.

Gammel 15-11-09, 13:02   #118
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår følelsene til 007, men synes Skilpadda har et fornuftig resonnement.

Jeg forstår også at mange kan mislike tanken på å bli gjenkjent. Jeg synes likevel ikke man er forpliktet til å fortelle om det dersom man kjenner igjen noen.

Og hvis man synes tanken på å bli gjenkjent er veldig ubehagelig, bør man i alle fall tenke grundig etter og finne ut om grunnen er at man f.eks. har skrevet ting som bestemte personer ikke burde lese (utleverende ting om egen familie, detaljert klaging om sjefen sin etc.). Og har man det, bør man antagelig justere seg litt.

Gammel 15-11-09, 13:03   #119
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har møtt noen, vet av noen mer enn andre, og kjenner noen. Var litt mer på treff tidligere og sånt, og noen vet jeg av fra barnehagen o.l.
Jeg synes det er helt greit å bli gjenkjent her inne av aktive brukere, men liker dårlig om noen følger med her bare fordi de vet at noen er her - uten å ha noen grunn til å være her ellers.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:09   #120
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes du gjør dette veldig dramatisk, 007.

Fordi at jeg siar at jeg hadde blitt eitrende forbanna om det var meg? Hva skal jeg si da? At jeg synes det hadde vært pittelitt leit at noen gjenkjente meg uten å gi seg til kjenne? Når sannheten er at jeg hadde blitt langt mer littegranne misfornøyd?
Jeg har aldri sagt at noen er forpliktet til noe som helst, men jeg synes det er råttent gjort og jeg hadde blitt veldig sint.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.