Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan tilbringer du nyttårsaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 02:29   #41
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer du nyttårsaften?

Ungene vil være hjemme og gå nyttårsbukk, jeg og mannen vil på hytta, så jeg tenker vi blir hjemme.
Vi pleier feire hjemme og den ene av oss går nyttårsbukk med ungene mens den andre lager pinnekjøtt til middag. Etter midddag spiser vi snop, spiller spill og så får enten besøk eller går på besøk til naboer. Vi pleier kose oss med god mat og god vin, men nå er storebror så stor at han renner ute og da er vi edruelige og henter poden hjem når nok er nok. De minste har stjerneskudd og vi pleier å kjøpe en familiepakke med raketter.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 03:37   #42
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Har ingen tradisjoner, ser hva som skjer

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 08:26   #43
Left
Passiv

Standard

Denne nyttårsaften blir i store deler tilbragt på Ahus.
I hvert fall frem til 22.30.
Familien sendes til svigers antakelig.

Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 08:37   #44
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi pleier alltid å ha nyttårsaften her hjemme. Min bestevenninne og hennes søster (som også er ei venninne av meg) kommer alltid på middag og kos. I fjor var også ei barndomsvenninne av meg med, da hun nylig hadde blitt single. Vi har kalkun, god vin til maten, dessert og masse kos.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 09:30   #45
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har ingen fastsatte tradisjoner (med unntak av at vi alltid har kalkun til middag og skyter opp noen raketter kl. 24.00) og i år skal jeg jobbe aften og tidlig på 1. nyttårsdag. Aner ikke hva mann og barn skal finne på i år, jeg rekker jo ikke annet enn oppskyting av raketter og så må jeg gå og legge meg (egentlig mannen også siden han også jobber 1. nyttårsdag). I fjor var vi hos Kaijafamilien og det var veldig koselig. Ellers har vi vært bare hjemme eller hos familien min. Helt stille og rolig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.