Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner dere noen FP-ere IRL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL?
Ja 198 82,16%
Nei 37 15,35%
Ønsker å bli kjent med noen/fler 70 29,05%
Ønsker ikke bli kjent med noen 8 3,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 18:24   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner dere noen FP'ere IRL?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men skriver man "med" dem da? Jeg kjenner jo veldig mange her inne i virkeligheten, skal jeg ignorere dem her inne eller slutte å være på forumet fordi jeg kjenner dem? Skjønner ikke helt hva du mener? Vi skriver ikke direkte med hverandre, men deltar i diskusjoner som vanlig, det blir jo ikke personlig.
Hvis man derimot lager fullt av personlige tråder der man kun skravler om interne ting, sånne venninnetråder, blir det jo litt annerledes. Det er det jo heldigvis ikke noe av her inne.

"Å skrive med" ble litt feil formulert hvis man med det tenker seg brevvenn-stilen. Hvis man har blitt kjent med noen på nett blir det litt annerledes enn om man kjenner hverandre irl og i tillegg er på nett sammen. Det var det jeg lurte på, hvorfor det er stas å skravle/diskutere på forum når man kjenner hverandre irl. Får man ikke nok irl uten å bruke nett i tillegg? Det kan kanskje bli for mye av det gode?

Jeg har ikke helt funnet den store meningen med Fb heller og det er på en måte to sider av samme sak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.