Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp og kontantstøtten

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 17:31   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frp og kontantstøtten

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og jeg gidder ikke engang begynne å snakke om nordmenn i Spania, eller andre land. Velferdsstaten er ikke en ordning der man får igjen etter hva man har betalt. det er jo selve poenget. Så lenge man bor i Norge yter man etter evne og får etter behov. Det er velferdskontrakten.

Yter etter evne og får etter behov du! Jommen sa jeg likhet for loven!

Akkkurat som om jeg ikke har behov for barnetrygd, med én inntekt i et land som er ca. 8 % dyrere å bo i enn Norge, hvor vi i tillegg må betale av egen lomme for helsetjenester, barnehage, skole osv.osv..... og akkurat som om jeg ikke har gjort meg fortjent til velferdsskontrakten etter å ha jobbet fulltid og betalt min skatt med forståelse i alle år, og ved at jeg hvert eneste år fortsatt betaler godt over, og mer enn evne i form av skatter og avgifter til Norge, og fortsatt er ansatt i et norsk selskap hvor jeg igjen skal tilbake til så snart permisjonstiden min er omme.

Så rettferdig er velferdskontrakten.

Så gidder ikke du å snakke om nordmenn i Spania eller andre land. Nei, selvsagt ikke....hva er forskjellen? Adressen, ene og alene, og det at vi ikke opptar norske sykehusplasser, barnehageplasser osv. så lenge vi oppholder oss utenlands.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.