Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 10:09   #21
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?

Vendela Kirsebom som skryter av hårfarge til mammaen sin Får frysninger hver gang jeg ser den ekle kjerringa på TV.
Også den der dr.greve reklamen der neket dytter en kommode foran døren i stedet for låse døren
Og la meg ikke engang begynne med Cubus-reklamene i sakte film som virkelig få frem tomheten i modellenes blikk, akkompagnert av en eller annen søt melodi. Jeg HATER søte melodier

Og dessuten sto jeg alt for tidlig opp i dag

Gammel 11-11-09, 10:09   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en med en dame som har ekstrajobb som danselærer... "Av og til blir det litt mye..." *holder seg på magen* Så da drikker hun ett eller annet yoghurtprodukt, har vel egentlig aldri orket å se lenge nok til at jeg har fått med meg produktet helt. Forferdelig dårlig skuespiller.

Og Vendela, ja.

Og ob-reklamen med hun som skal trene som vanlig, selv om hun har mensen. I hvite tights. Liksom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:14   #23
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Reklamene for tannkrem der personer som visstnok er tannleger står og snakker med de mest tilgjorte "lese rett fra manus" stemmer.

Gammel 11-11-09, 10:20   #24
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Activia ...say no more!

Gammel 11-11-09, 10:21   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Reklamene for tannkrem der personer som visstnok er tannleger står og snakker med de mest tilgjorte "lese rett fra manus" stemmer.

Særlig den der "tannlegen" hele tiden sier "ÅG" i steden for "å". Det er viktig ÅG pusse tennene ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:23   #26
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men mennesker som er veldig slanke kan jo være det nettopp på grunn av sine valg, eller?

Det kan de, men akkurat denne reklamen er skikkelig teit. Enhver forstår jo at man har større sjanse for å holde vekten om man velger Spesial K fremfor sjokoladekake.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:25   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er en med en dame som har ekstrajobb som danselærer... "Av og til blir det litt mye..." *holder seg på magen* Så da drikker hun ett eller annet yoghurtprodukt, har vel egentlig aldri orket å se lenge nok til at jeg har fått med meg produktet helt. Forferdelig dårlig skuespiller.

.

Activia det også.
Jeg får utslett av de reklamene, og faktisk de fleste som er nevnt her.

Gammel 11-11-09, 10:27   #28
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det kan de, men akkurat denne reklamen er skikkelig teit. Enhver forstår jo at man har større sjanse for å holde vekten om man velger Spesial K fremfor sjokoladekake.

Det er irriterer MEG er at de får det til å fremstå som om Special K er så fantastisk sunt og slankende. For det er det da vitterligen ikke. OK, hvis alternativet er sjokoladekake, så kanskje ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:45   #29
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er irriterer MEG er at de får det til å fremstå som om Special K er så fantastisk sunt og slankende. For det er det da vitterligen ikke. OK, hvis alternativet er sjokoladekake, så kanskje ...

DET er jeg enig i!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 13:09   #30
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Lista er lang ! Activia selvsakt, kommer heller ikke utenom de helt horribelt dårlig dubbede wanish reklamene, zoon ble jo en stor slager i sin tid. Akkurat nå irriterer jeg meg meg mest over de "hjemmelagede" Djuicereklamene.
Holdt på å glemme alle kjendisene som messer opp hvorfor de har kjøpt den og den forsikringen. Vas fra ende til annen, stinker kjøpt og betalt lang vei.
*dårlig humør i dag*

Gammel 11-11-09, 13:36   #31
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Zoooon...

Også VitaPro reklamene...

Gammel 11-11-09, 13:44   #32
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Cubus sine reklamar er så ekstremt kroppsfikserte at eg er frista til å boikotte heile sjappa.

Gammel 11-11-09, 13:51   #33
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hva med Riesen sjokolade? Grøss og gru.

Gammel 11-11-09, 13:54   #34
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men den er jo heeerlig! Jeg digger den.

Hvis jeg ikke hadde fått den på hjernen resten av dagen hver gang jeg hører den hadde den sikkert vært enda herligere.

Gammel 11-11-09, 14:00   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det er lettere og mindre tidkrevende å ramse opp reklamer som ikke er irriterende enn motsatt.

Men på FEM har de en høy stemme som sier at programmet sponsoreres av blablabla (husker ikke hvem).
Kan man si sponsoreres? Det høres helt fjernt ut i mine ører nemlig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 14:05   #36
Davina
Nybegynner

Davina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Davina har et hav av muligheter foran seg
Standard

MEKONOMEN!!!!helt forferdelig!!!!

Gammel 11-11-09, 15:17   #37
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Activia, ja. Og fyttigrisen så svindyrt det er! Det sier de ingenting om, nei. Neka!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 15:27   #38
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Veldig mye av det som er utenlandske reklamer kan lett irritere. Det blir en annen kultur her på berget enn i USA eller sentraleuropa på en del områder. Og bestillingene av reklamen kommer kanskje fra hovedkontor uten at de lokale aktørene får legge fram at dette kanskje ikke funker så bra i Norge. Det er veldig mye reklame som jeg tror er direkte bortkastede penger.

I Norge vil jeg si man har fått til veldig mange gode reklamer - ofte basert på humor eller jordnære framstillinger. Ser man på mye av reklamene i USA må man vel konkludere med at hvis dette funker, så er folk jaggu meg dumme... (og dumme folk finnes det godt av i USA ;-)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.