Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 kroner!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 00:43   #21
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Kan en velge hevetid selv på sånne maskiner? Jeg er avhengig av langtidsheving pga gjæroverfølsomhet. Hadde vært fryktelig snedig med en maskin, siden jeg må bake alt brødet sjøl... Noen som har prøvd glutenfrie brød i bakemaskin?

Glutenfritt fungerer visst flott i maskinen, forteller noen jeg kjenner.

Gammel 11-11-09, 08:12   #22
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Melissa "Best i test på TV2" brødbakemaskin på min lokale Rema 1000 til 200 krone

Dette sier meg at jeg må innom rema1000 etterpå, men det er vel sikkert ikke alle som har dette tilbudet tenker jeg

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:16   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har kjøpt akkurat denne, og som kan fortelle om dere re fornøyde med den eller ikke? og blir fasongen rar...? hvordan rar?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 11:58   #24
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fasongen på brødet blir vel rar i de fleste brødmaskinene.
Vi har en fra Kenwood og har brukt den omtrent annenhver dag siden vi fikk den for 2 år siden.
Det med eltekroken i midten er liksom ett lite problem,men nybakt brød veier opp.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.