Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2009

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 12:41   #281
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2009

Denne til Hannah.
Nok kjoler nå tro?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:11   #282
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Gymboree. Tror du finner den på nettbuttikken også:
http://www.gymboree.com/index.jsp
Gymboree sender til Norge.

Vet du hvordan Gymboree klærne er i størrelsen? Jeg mener å ha hørt de er litt små i størrelsen.
Jeg skal kjøpe en kjole til datteren min som ble fire år i sommer. Går man da for en i str. 5 eller 6?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:15   #283
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Vet du hvordan Gymboree klærne er i størrelsen? Jeg mener å ha hørt de er litt små i størrelsen.
Jeg skal kjøpe en kjole til datteren min som ble fire år i sommer. Går man da for en i str. 5 eller 6?

Jeg synes de er ganske normale i størrelsene, i hvertfall ikke små.

Gammel 10-11-09, 13:22   #284
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Litt yttertøy til vinter/vår:

Gammel 10-11-09, 13:25   #285
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes de er ganske normale i størrelsene, i hvertfall ikke små.

Takk. Jeg trodde de var mindre enn de norske. Da går jeg for en i str. 5 år.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:31   #286
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg brøt sammen og kjøpte denne:

Egentlig har jeg lyst på den selv.

Den var knallfin! Jeg kunne tenkt meg en slik en selv.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Støvler til eldstemann:

De var utrolig fine! Likte veldig godt kanten nederst.

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Kjøpt finklær til jul til lillejenta (fra Kappahls vintage-kolleksjon)

Å wow! De var fine! Lille trenger juleklær, tror pinadø vi må på Kappahl!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg fikk tak i en slik i str. 128 ny med lapper på finn til storesøster. Venter spent på pakke nå:

Åh, den kjolen har jeg hatt lyst på til Lille lenge!

Gammel 10-11-09, 13:40   #287
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk. Jeg trodde de var mindre enn de norske. Da går jeg for en i str. 5 år.

Jeg bestilte 6 år til min 4 åring. Hun er ca 110 cm.

Gammel 10-11-09, 18:58   #288
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

To stk hals fra Nøstebarn.

En brun i ullfleece:

Og en rød i merinoull:

Gammel 10-11-09, 22:13   #289
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

morgana - har du handlet på Min Engel?
Fantastiske klær, vi har mye fra Noa Noa til snuppelure, og det er så fine klær!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:49   #290
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

morgana - har du handlet på Min Engel?
Fantastiske klær, vi har mye fra Noa Noa til snuppelure, og det er så fine klær!

Mesteparten fra Min Engel,resten fra En gul knapp

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:02   #291
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes de er helt normale i størrelsen, ikke små, så jeg ville bestilt den størrelsen hun vanligvis bruker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:04   #292
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Fant den.
Men. Det koster jo like mye i porto som det gjør for kjolen jo.
Bestilte du derfra?

Nei, jeg kjøpte den i Canada, men har bestilt derfra tidligere.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:54   #293
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Julekjole til snuppa fra Tina Wodstrup:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:39   #294
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den var nydelig Macky!

Gammel 11-11-09, 22:01   #295
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

2 av disse:

Og en av disse:

Gammel 12-11-09, 16:06   #296
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 16:26   #297
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Og en av disse:

Så kul jakke!

Gammel 12-11-09, 17:14   #298
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Dette har jeg bestillt:

Molo trøye og tights

Reimatec dress

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 17:24   #299
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Så kul jakke!

Ja, jeg likte den veldig godt. Nå håper jeg bare den er stor i str slik buksene fra Nova Star er, de hadde bare str 104, ville egentlig ha 110.

Gammel 12-11-09, 17:27   #300
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Ja, jeg likte den veldig godt. Nå håper jeg bare den er stor i str slik buksene fra Nova Star er, de hadde bare str 104, ville egentlig ha 110.

Hvis ikke, kan du bare selge den

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.