|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Jeg skal kjøpe 4 gaver, inkludert mine barn.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Det blir vel til i underkant av 20 stk. Jeg har igjen til 7 stk tror jeg. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år ?Kun til de nærmeste som mine to barn, min mor, kjæresten og hunden.
|
|
|
#25 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Huff... MaNGE
|
|
|
|
#26 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Luftslott-familien samlet skal gi rundt 25 gaver i år.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?38 stykk pluss vennegavene som ungene gir bort. :svett: |
|
|
|
#28 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?14. Har kuttet ut gaver til endel av venninene. Vi bestemte oss for å heller gjøre noe sammen, istedet for å kjøpe to tekopper og en pose lipton....
|
|
|
#29 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Tror jeg skal gi til 7 stk i år. Helt passe. Gir ikke til noen venner eller venners barn, ei heller til søsken som har barn.
|
|
|
#30 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Vi gir rundt 25. Til søsken, foreldre, bestemødre, tantebarn, noen venner/vennepar og deres barn. Pluss Poden og oss selv. Og ingen får "søppel".
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange julegaver blir det i år?Tilsammens har vi rundt 28 på lista vår, jeg har kuttet dem jeg kan. Men jeg gir ikke gaver kun til dem som jeg får tilbake av, men vi får alltids til barna fra andre vi ikke gir igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|