Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 01:04   #241
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Opprinnelig lagt inn av Marit K

Dersom tørketrommelen ikke reagerer uansett hvilke brytere du skrur på, så er den død, ikke sant? Eller kan den ha svimt av for et øyeblikk? :håper:

Om du har flaks har den bare tatt en pause!

Bilen min streiket i går. Ville ikke starte (nei, ikke pga batteriet) og det virket som at bensinpumpa hadde streiket iflg noen med mer peiling enn meg. Så gårsdagen var jeg deppa, arrangerte med jobben at jeg ville måtte komme sent neste uke pga tog/buss, sjekket biler på finn, studerte privatøkonomien framover, osv. Så i dag, startet den bare som om ingenting hadde hendt.

Gammel 08-11-09, 04:49   #242
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær - jeg aner ikke om de har kirsebær-coke, men det skal jeg jammen se etter neste gang jeg er på Here Everything Better (yess, butikken heter faktisk det!).

Sitter her med et lille glass vin. En stk sovende unge, en stk ser-på-Disney-Channel-unge og uten en stk mann, som er med Hyggelig Amerikaner Som Verken Er Republikaner Eller Kristen (de finnes her i Texas, Halleluja!) på konsert med et band som visstnok var hardrock country eller noe sånn.

Veldig snart skal Trøtt Storesøster legge seg, og Mamma skal se film som pappa ikke vil se sammen med mamma. Tror jeg har noe sånn liggende. Egentlig burde jeg studert, men så var det noe med den rødvinen da .

Life is good!

Gammel 08-11-09, 08:10   #243
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er ikke utenkelig at det sitter en termisk bryter i en tørketrommel. Da kan den fint finne på å virke igjen om en stund. Jeg vet ikke at det er det der altså, men det er en smart ting å ha der ihvertfall.

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:51   #244
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Dersom tørketrommelen ikke reagerer uansett hvilke brytere du skrur på, så er den død, ikke sant? Eller kan den ha svimt av for et øyeblikk? :håper:

Den trenger ikke være død, av og til bare besvimer de litt. Det gjør min i allefall.

Slik er det forresten med meg også. Jeg la inn årene klokken 22.00 i går. 22.00 folkens! Og så sov jeg helt til klokken var 09.30. Det er nesten 12 timer søvn.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 10:53   #245
Skvetten
Passiv

Standard

Nå har jeg lært noe i dag, nå vet jeg sånn ca hva en kometkamerat er.

Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:17   #246
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

En fjasetråd.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:48   #247
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Om du har flaks har den bare tatt en pause!

Bilen min streiket i går. Ville ikke starte (nei, ikke pga batteriet) og det virket som at bensinpumpa hadde streiket iflg noen med mer peiling enn meg. Så gårsdagen var jeg deppa, arrangerte med jobben at jeg ville måtte komme sent neste uke pga tog/buss, sjekket biler på finn, studerte privatøkonomien framover, osv. Så i dag, startet den bare som om ingenting hadde hendt.

Er det ikke herlig når man bare stresser rundt, og tror at verden kommer til å ramle ned, og alt er bare , og så sitter man der til slutt og bare "åja. Vakke så gærn`t likevel"?

Gammel 08-11-09, 15:56   #248
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Og i dag funker den ikke igjen!

Tror jeg sier som svensken som sjekket blinklyset. "Funkar, funkar inte, funkar, funkar inte!"

Gammel 09-11-09, 12:10   #249
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Kirsebær - jeg aner ikke om de har kirsebær-coke, men det skal jeg jammen se etter neste gang jeg er på Here Everything Better (yess, butikken heter faktisk det!).

Cherry Coke har de her også, men Cherry Coke Zero er den jeg lengter efter.

Gammel 09-11-09, 12:10   #250
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk butikknavn, forresten.

Gammel 09-11-09, 14:50   #251
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Cherry Coke har de her også, men Cherry Coke Zero er den jeg lengter efter.

Aha! Me will look og se om ikke det ønsket kan oppfylles .

Gammel 09-11-09, 14:55   #252
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Aha! Me will look og se om ikke det ønsket kan oppfylles .

Pelen har også fått beskjed om å lete, men hun er litt ukjent i brusens verden, tror jeg. Hun er mer inn på vann og trening og slikt.
Jeg tror ikke hun helt vet hvilken hylle hun skal se etter brus i.

Får man sendt en brusboks? Det er ikke så nøye med at det er innhold i den altså. Det er boksen jeg vil ha. Hvis noen kan fikse meg slik(e) boks(er) så blir jeg så barnslig glad.

Gammel 09-11-09, 18:59   #253
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen har også fått beskjed om å lete, men hun er litt ukjent i brusens verden, tror jeg. Hun er mer inn på vann og trening og slikt.

Får man sendt en brusboks? Det er ikke så nøye med at det er innhold i den altså. Det er boksen jeg vil ha. Hvis noen kan fikse meg slik(e) boks(er) så blir jeg så barnslig glad.

Det kan ligge noe i det, Bæret. Jeg er veldig lite glad i brus (heldigvis). En cola fra flaske med en sitronbit og isbiter når jeg sitter på en restuarang kan være godt godt godt. Men jeg foretrekker egentlig vin (eller vann).

Jeg skal også se, jeg har vært på butikk i dag, men ikke den med det store utvalget. Hva kan man putte i boksen så at den ikke går i stykker? Kanskje best å la inneholder være i?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:17   #254
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg er i grunnen ganske lik Pelen, faktisk, men jeg skal likevel klare å se etter brusen. Og jeg skal hjem til Norge en snartur, så da kan jeg ta den med. Tror til og med jeg skal klare dem MED innhold. Og så får jeg se om jeg ikke finner noen som kan sende den til deg. Tenke jeg skulle oppfylle et av juleønskene til Iset, så kanskje jeg kan få henne til å sende den til deg? Om jeg finner den da.

Gammel 09-11-09, 22:18   #255
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det kan ligge noe i det, Bæret. Jeg er veldig lite glad i brus (heldigvis). En cola fra flaske med en sitronbit og isbiter når jeg sitter på en restuarang kan være godt godt godt. Men jeg foretrekker egentlig vin (eller vann).

Jeg skal også se, jeg har vært på butikk i dag, men ikke den med det store utvalget. Hva kan man putte i boksen så at den ikke går i stykker? Kanskje best å la inneholder være i?

Eller Margaritas.

Til nøds iste (som man drikker her, siden vannet smaker piss når det kommer fra springen).

Gammel 09-11-09, 22:21   #256
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurer på hva som er så spennende med å se opprykkskamper til eliteserien i fotball. Sarpsborg mot Kongsvinger . Det er greit at sambo ser på fotballkamper altså, men jeg skjønner ikke behovet for å se alle.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:25   #257
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vondt i armen etter svinerivaksine i dag.

Gammel 09-11-09, 22:26   #258
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg strikker!

Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:31   #259
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slår deg, jeg broderer. Til Sjømannskirkens julebasar. Jeg må være den mest oppoffrende flinkisen i dag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:37   #260
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg skal prøve meg på en veske i tovet ullgarn.

Det ender sikkert som diger grytelapp.

Svar med sitat
Svar

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.