Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 14:04   #21
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heldress/onepiece/kosedress for voksne

Syns de var kule jeg.
Passer godt for de som er litt saggete i klesveien fra før.

Jeg ser for meg at den eldste niesen min ville digget denne, hun er 12.

Likte forøvrig den fra kosedress godt. Ser ut som den er i sånn collegegenser-stoff.

Gammel 05-11-09, 14:22   #22
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

♪♫ Omlinge, tomlinge, bank på her.
Omlinge, tomlinge, sitt ned der. ♪♫

Jeg syns de ser deilige ut altså, men aldri i livet om jeg hadde gått med den ute!!

Gammel 05-11-09, 15:00   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men de er jo ikke spesielt praktiske, man må jo skrelle av seg alt når man skal på do.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:13   #24
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

De ser deilige ut, men jeg vil ikke ha det. Nå vet jeg at det ikke var spm ditt da.

Jepp disse er hippe
Så på God Morgen Norge at de blir brukt ute blant ungdommen sånn på afterski. De om det. Bytte med noen du treffe ute er tingen.

Gammel 05-11-09, 15:17   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Bytte? Som i kle av seg hele sparkedressen og bytte med noen ute på byen? :knis:

Ellers er det jo ikke noe nytt at subbete klær er "hipt". Ungdommen gikk jo i flanellspysjamas en periode. Jeg har fått inntrykk av at dette er mest en vestkant-mote, egentlig. Litt sånn viktig-å-vise-at-penger-og-bling-ikke-betyr-noe? Posete joggebukser og store boblejakker er visst også in.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:23   #26
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes selv treåringen min er altfor stor til heldrakter, jeg. Ellers sliter jeg med å skjønne hva som er deilig og praktisk med disse voksendressene - det eneste ordet som ramler ned i hodet på meg, er komisk. Å sprade rundt i en oversized klovnedrakt som er sid i lortfallet? I think not.

Må si meg enig med Elinblu.

Men jeg innser at dette kanskje har litt med alder å gjøre. Det er ikke spesielt flatterende for modne quinder med sånne klovnedrakter.
Dersom det er opplest og vedtatt at sånne er kule nå, så løp og kjøp!

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:25   #27
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ellers er det jo ikke noe nytt at subbete klær er "hipt". Ungdommen gikk jo i flanellspysjamas en periode. Jeg har fått inntrykk av at dette er mest en vestkant-mote, egentlig. Litt sånn viktig-å-vise-at-penger-og-bling-ikke-betyr-noe?

Jada, og dermed oppstår en nisje i markedet for å selge slike drakter til latterlige priser. :gjennomskuer:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 15:28   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sikker på at nevøen min på 17 hadde syns dette vært kjempetøft å få under treet i år.

Gammel 05-11-09, 15:39   #29
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den beste kosedressen er truse og tskjorte *truseslubb*

Gammel 05-11-09, 17:33   #30
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Den er hipp! Min 16 åring ønsker seg også denne og sier at "alle" vil ha den. Onepiece som gjelder da

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 17:46   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men de er jo ikke spesielt praktiske, man må jo skrelle av seg alt når man skal på do.

Ja, er man skikkelig i hastverk, så kanskje man i sin iver på få av seg klærne slenger hele greia rett i do...

Gammel 05-11-09, 18:31   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de er litt kule jeg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 19:50   #33
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Hver sin smak. :gammel og uhip:

Gammel 06-11-09, 00:28   #34
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes de ser urkomiske ut og kommer nok aldri til å ha en sånn i min garderobe. Men om andre synes de er gode og praktiske så de om det. Jeg sa forresten det samme om tunika og tights når det kom på markedet for noen år tilbake og nå består garderoben min stort sett av det

Jeg så forresten en sånn vinterheldress på sportsbutikken her en dag, slik vinterdress som ungene bruker. Kanskje det kommer på mote med heldress til større unger igjen nå

Gammel 06-11-09, 00:44   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, det ser jo ut som teletubby-kostymer!!!

:tørker tårer:

Noen ganger er jeg så utrolig glad for at jeg er litt for gammel til å hoppe på alle trender som fyker forbi, altså!!

Det der er virkelig materiale for "tenk, vi GIKK RUNDT i det der!"-bilder!

Gammel 06-11-09, 01:16   #36
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, er man skikkelig i hastverk, så kanskje man i sin iver på få av seg klærne slenger hele greia rett i do...

Forøvrig enig med deg i ultimate slækkeantrekk *sitter i truse og t-skjorte as we speak*

En venninne av meg har en slik,i brunt. Hun ser ut som en stor pepperkakemann i den.

De ser unektelig veldig behagelig ut da, og innen for husets fire vegger er den sikkert utmerket, men jeg har sett flere som ikke bruker det utelukkende til slækking!
Det er litt sånn ballerinaflats, bustete skatefriss og en kul kort skinnjakke over look mange kjører til en slik dress En slags "fin-slækk" på en veldig pussig måte.

Ungdommen i dag.. *oldis*

Gammel 06-11-09, 01:27   #37
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hadde en slik da jeg var ungdom selv.

Gammel 06-11-09, 03:12   #38
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hadde en slik da jeg var ungdom selv.

Jeg også! Men min var adskillige kortere i skrittet og det sto "Russ -89" på den. Den ble vel brukt to ganger før jeg kom til meg selv.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 03:36   #39
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åååh endelig, heldress for voksne.
Bare så synd de ikke kommer med knapper mellom beina slik at man slipper å skrelle av seg hele dressen når man må på do.

Gammel 06-11-09, 08:01   #40
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Den er hipp! Min 16 åring ønsker seg også denne og sier at "alle" vil ha den. Onepiece som gjelder da

Og min snart 13-åring ønsker seg en til jul.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.