Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?
Jeg er permanent imponert over FP og liker at jeg finner så mange oppegående mennesker på ett brett her inne. Jeg synes det er helt unikt, og dette er det første forumet hvor jeg har innvolvert meg personlig og hatt stort utbytte av den sosiale delen av forumtilværelsen.
Det jeg misliker henger sammen med det jeg liker - når jeg først er del av et forumsamfunn av en slik kvalitet, så er det veldig negativt for meg at jeg ikke kan diskutere temaer av en spirituell/alternativ art med andre FP medlemmer som også er opptatt av dette. Jeg ønsker å diskutere dette fordi det er en stor del av mitt liv, og det er en skuffelse at ethvert forsøk på en god samtale rundt dette ender med å måtte forholde seg til et krav om å forsvare og forklare eget livssyn.
Skulle tatt seg ut om Mim måtte forsvare sin lidenskap for matlaging hver gang hun ville dele en oppskrift med oss eller at hånderbeidsdamene ble konfrontert med latterliggjøring over egen hekleinteresse samt krav om å forklare og forsvare hvorfor de heller ville hekle enn å gjøre noe annet hver gang de viste fram et nytt arbeid i hånderbeidstråden.
Sist redigert av Pebbles : 04-11-09 kl 10:32.
|